چند راهکار ساده و قطعی برای زندگی سالم و طولانی
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی 1
لاله زار مال_1
ریزخور_1
سفیر بار ساقدوش_1
اپیلاسیون نانا 1
کلاسینو_1
دکتر نداف کرمانی 3
لاله زار مال_3
سفیر بار ساقدوش_3
کلاسینو_3
ریزخور_3
اپیلاسیون نانا 3
سفیر بار ساقدوش_4
دکتر نداف کرمانی 4
اپیلاسیون نانا 4
کلاسینو_4
ریزخور_4
لاله زار مال_4
لاله زار مال_2
اپیلاسیون نانا 2
کلاسینو_2
دکتر نداف کرمانی 2
ریزخور_2
سفیر بار ساقدوش_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۱۱۵۷۳۸۹
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵
۴۲۴۳
با توجه بیشتر به عواملی چون ورزش، خوردن غذاهای مدیترانه‌ای، خواب کافی، نکشیدن سیگار و کاهش استرس می‌توانید زندگی سالم و طولانی برای خود بوجود آورید.

برترین‌ها: با توجه بیشتر به عواملی چون ورزش، خوردن غذاهای مدیترانه‌ای، خواب کافی، نکشیدن سیگار و کاهش استرس می‌توانید زندگی سالم و طولانی برای خود بوجود آورید.

چند راهکار در این مورد:

زندگی سالم و طولانی

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

دانشمندان عوامل خطر متعددی را شناسایی کرده اند که زندگی ما را به طور چشمگیری کوتاه می‌کنند. عواملی چون مصرف مشروبات الکلی، مصرف نیکوتین و گوشت قرمز، و همچنین اضافه وزن. در بدترین حالت، ممکن است مردان به خاطر همین دلایل هفده سال کمتر زندگی کنند.


ورزش کنید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که ورزش به افزایش عمر می‌انجامد. کسانی که دست کم ۱۵ دقیقه در روز ورزش کنند به طور متوسط سه سال بر عمرشان افزوده می‌شود. البته ورزش بیشتر از ۱۵ دقیقه در روز بهتر است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) دو ساعت و نیم ورزش در هفته را پیشنهاد می‌کند.


غذاهای مدیترانه‌ای مصرف کنید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

غذاهای مدیترانه‌ای سرشار از سبزیجات، میوه، غلات کامل، روغن زیتون و ماهی هستند و مفید برای سلامت. با خوردن این غذاها احتمال چاقی کمتر می‌شود و قند خون و فشار خون نیز کاهش می‌یابد، در نتیجه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت به حداقل می‌رسد.


به خواب خود توجه کنید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

کسی که به اندازه کافی و منظم می‌خوابد بر طول زندگی خود می‌افزاید. خواب ناکافی می‌تواند به سلامتی شما آسیب برساند. میزان نیاز به خواب اما در افراد مختلف متفاوت است. خواب کافی سبب می‌شودکه طی روز سرحال و آماده فعالیت باشید.


سیگار نکشید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

ترک سیگار زندگی را طولانی‌تر می‌کند. اگر شما در سن ۳۰سالگی کشیدن سیگار را ترک کنید، به طور متوسط ۱۰ سال بر طول عمرتان اضافه می‌شود. ترک سیگار در سنین ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ سالگی می‌تواند به طور متوسط دست کم ۹، ۶ یا ۳ سال بر طول عمر شما اضافه کند.


دوستان خوب برای خود انتخاب کنید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

مطالعات نشان می‌دهند که دوستی‌های خوب به افزایش عمر می‌انجامد. دوستی‌های لذت‌بخش بیش از تماس‌های نزدیک خانوادگی موثر هستند.


فایده خواب قیلوله

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

محققان یونانی ثابت کرده‌اند افرادی که دست کم سه بار در هفته طی روز چرتی می‌زنند، تا ۳۷ درصد از گزند بیماری‌های قلبی مصون می‌مانند. محققان گمان می‌کنند که خواب نیمروزی سبب کاهش هورمون‌های استرس‌زا در خون می‌شود.


تاثیر مثبت زندگی زناشویی

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

برمبنای آمار مردان متاهل به نسبت مردان مجرد زندگی طولانی‌تری دارند. به نظر می‌رسد که زندگی زناشویی در مجموع تاثیری مثبت در طول عمر مردان دارد. زندگی زناشویی در ارتباط با زنان اما گویی هیچ تاثیری در افزایش عمر آنها ندارد.


وزن‌تان را کم کنید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

آیا اضافه وزن دارید؟ کم شدن وزن شما را از ابتلا به بیماری‌های قند و بیماری‌های قلبی-عروقی مصون‌تر می‌سازد. راه سالم برای از دست دادن وزن اضافی بدن تغییر رژیم غذایی است و ورزش منظم. چاقی عمر افراد را به طور متوسط تا ​​سه سال کاهش می‌دهد.


در جاده‌ها از خود محافظت کنید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

بستن کمربند ایمنی در اتومبیل خطر مرگ یا آسیب جدی را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. دوچرخه‌سواران و موتورسواران می‌توانند خود را با یک کلاه ایمنی از صدمات مهلک محافظت کنند.


استرس را کاهش دهید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

استرس دائمی سلامتی را به خطر می‌اندازد. استرس خطر ابتلا به فشار خون بالا، تصلب شرایین و حمله قلبی را افزایش می‌دهد. یادگیری مقابله با استرس می‌تواند مشکلات جسمی را تا حد زیادی کاهش دهد. تمرین‌های مختلف برای جلوگیری از استرس را به کار گیرید.


برنامه‌ای برای زندگی تعیین کنید

چند راهکار قطعی برای زندگی سالم و طولانی

کسانی که حتی در سنین بالا سرگرمی‌های مخصوص خود را دارند و به طور جدی به آنها می‌پردازند زندگی طولانی‌تری دارند.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
دکتر نائبی_1
عارفی_1
خرید باکس 1
سوییچ ایران_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
دکتر نائبی_3
عارفی_3
خرید باکس 3
سوییچ ایران_3
شیرآلات زمانی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
عارفی_4
خرید باکس 4
شیرآلات زمانی_4
سوییچ ایران_4
دکتر نائبی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
دکتر نائبی_2
خرید باکس 2
سوییچ ایران_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
عارفی_2
شیرآلات زمانی_2
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
تدبیرکالا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
فنی آتل_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی نوین_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
شفا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو