داروهای تقویت جنسی=ناباروری!
۲۰۵۳۷
۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲
۱۸۲۰۸
در بیشتر موارد داروهای تقویت قوای جنسی باعث ناباروری در مردان می شود.
قدس آنلاین: کارشناس شبکه او آی پی ان با اشاره به مضرات جبران ناپذیر تاثیرپذیری از تبلیغات ماهواره ای گفت : « در بیشتر موارد داروهای تقویت قوای جنسی باعث ناباروری در مردان می شود.»

کارشناس شبکه او آی پی ان که متخصص تغذیه و دارای برد تخصصی در داروسازی می باشد، در مورد تبلیغات ماهواره ای گفت :« اگر انسان بخواهد یک پیراهنی یا یک ماشین لباس شویی بخرد می تواند ازطریق تبلیغات پیگیری کرده و بهتر خرید نماید، ولی هنگامی که صحبت ازسلامتی انسان مطرح است دیگر نمی شود به تبلیغات اعتماد کرد.»

وی با تاکید بر اینکه" بیشتر شرکت های تبلیغاتی به فکر جیب خود هستند و اهمیتی به مضرات کالای تبلیغی از جمله محصولات تقویت قوای جنسی و... نمی دهند" گفت : «در واقع اینها همه تبلیغات است و بهتر است بدانیم شرکتهای تبلیغاتی چون می دانند که مردم در چند مورد ازجمله تناسب اندام، کاهش وزن ، زیبایی پوست و امور سکسی بسیار حساس هستند،از این فرصت استفاده نموده و با چسباندن کارایی و اثرگذاری غیر واقع به کالاهای خود سعی درفروش بیشتر آنها دارند.»

این کارشناس در پایان با هشدار به کسانی که در فکر استفاده از این داروها هستند گفت: « زمانیکه یک داروی گیاهی را با یک داروی شیمیایی ترکیب می کنند عوارض مخرب آن بیشتر از آن چیزی است که برای مصرف کننده قابل جبران باشد و اثرات آن نیز غیرقابل جبران است و در بیشتر موارد داروهای تقویت قوای جنسی باعث ناباروری در مردان می شود.»
انتشار یافته: 3
در انتظار بررسی:4
Iran, Islamic Republic of
11:31 - 1391/03/10
100درصد موافقم چون خیلیها ناراضی و پیگرد قانونی شدن که فایده ای نداشت که نداشت
Iran, Islamic Republic of
17:04 - 1392/06/17
ممنوازاطلاعات شما
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج