در ستایش بانوی باوقار ایرانی؛ لیلا حاتمی
۲۷۵۸۷
۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱
۶۳۲۴۷
پدرش يكي از كارگردانان مشهور ايراني است. ليلا در زمان كودكي نيز در فيلم‌هاي او نقش ايفا مي‌كرد. حاتمي كه در گذشته دانشجوي مهندسي برق بوده، امروز يك ستاره بين‌المللي سينماست.
شرق: ليلا حاتمي، بازيگر زن ايراني ستاره اولين فيلم برنده اسكار اين كشور هم هست؛ اين روزها در چك است و برنده جايزه گوي بلورين بهترين بازيگر زن براي فيلم «پله آخر» شده است؛ با فيلمي كه «علي مصفا» همسرش نوشته و كارگرداني كرده است. حاتمي در خانواده‌اي بزرگ شد كه خون سينما در آن جريان داشت.

 پدرش يكي از كارگردانان مشهور ايراني است. ليلا در زمان كودكي نيز در فيلم‌هاي او نقش ايفا مي‌كرد. حاتمي كه در گذشته دانشجوي مهندسي برق بوده، امروز يك ستاره بين‌المللي سينماست.




همسرتان با انتخاب شما به عنوان بازيگر نقش اول فيلمش در حقيقت به طور كنايه‌اي مي‌خواست بازيگري را انتخاب كند كه هرچه او بگويد انجام دهد؟

(با خنده) من هميشه اين شيوه را دوست داشتم. زماني كه بازي مي‌كنم به كارگردان گوش مي‌دهم و تحت فرمان او هستم.

غالبا در فيلم‌هايت نقش «ليلا» را بازي مي‌كني. تفاوت «ليلاي» روي صحنه با «ليلايي» كه اكنون اينجا نشسته است در چيست؟

درواقع، اين بار نام نقش «ليلي» است. من ليلا‌هاي زيادي را بازي كرده‌ام و اين يك حقيقت است اما اين بار اين نقش يك ليلي است. تفاوت ليلا و ليلي در فرهنگ ما يك تفاوت ظريف است. زيرا ليلا يك اسم مرسوم است اما ليلي پيچيده‌تر است. اين نام به يك خانواده اصيل، نه لزوما ثروتمند اما با يك پس‌زمينه خوب بر مي‌گردد و نام ليلي يكي از نام‌هاي شخصيت اشعار ماست كه به داستاني عاشقانه مربوط به قرن ششم، بازمي‌گردد. بنابراين ليلي نماينده زن جوان و زيباست.

ريشه‌هاي عميق فرهنگ ايراني واقعا در فيلم ديده مي‌شوند اين‌طور نيست؟ از نظر داستان غيرخطي يا واقعيت‌هاي مجازي مانند رويا؟ در نتيجه ليلي چيزي از اين دست را به ما نشان مي‌دهد؟

ليلي يك نام ايراني است. در حالي‌كه ليلا يك اسم عربي است اما ليلي از آنجايي كه در ادبيات ما اهميت دارد بيشتر ايراني محسوب مي‌شود.

چه بخشي از اين نقش بيش از همه برايت چالش‌برانگيز يا جذاب بود؟

آنچه كه من در مورد اين شخصيت دوست داشتم اين بود كه او دروغ مي‌گويد و اين عين حقيقت است. چيزي كه در بسياري از فيلم‌ها آن را نمي‌بيني. دروغ گفتن براي هيچ، اما اين «هيچ» هزينه‌هاي زيادي را با خودش همراه دارد و قضيه را بسيار جدي مي‌كند، حتي ممكن است به اندازه يك زندگي تمام شود. اما او دروغ مي‌گويد براي هيچ و من اين را دوست دارم.

فكر مي‌كني كه او چرا به اين آساني دروغ مي‌گويد؟

زنان اين كار را مي‌كنند. من به خاطر دارم كه خودم هم اين كار را انجام مي‌دادم. به عنوان مثال من گاهي براي خودم دسته‌گل مي‌فرستم و به روي خودم هم نمي‌آورم. اما خود من اين كار را كرده بودم! آن زمان بسيار جوان بودم. فكر مي‌كنم زنان اين قبيل اتفاقات را دوست دارند.



به نظر شما همين امر انگيزه شخصيت ليلي در فيلم «پله آخر» براي دروغ گفتن است و مشكلات بسياري را رقم مي‌زند؟

من فكر مي‌كنم در اين فيلم دروغ‌ها حتي براي اين مساله هم نيست، او براي اين كارها برنامه‌ريزي نكرده است. او مي‌خواهد خودش را مهم كند. او اين كارها را انجام مي‌دهد ولي برايشان برنامه‌ريزي نكرده است.

قبلا گفته‌ايد كه سينماي ايران در حال حاضر نوعي رنسانس را تجربه مي‌كند. فكر مي‌كنيد اين از كجا نشات گرفته است؟

اين مختص زمان حاضر نيست، نمي‌خواهم بگويم اكنون بهتر است بلكه مي‌گويم امروز متنوع‌تر شده است. به طور مثال سال‌هاي گذشته ما فقط يك كليشه داشتيم و فكر مي‌كرديم كه اين كليشه براي جهان خارج جذاب است و اين عجيب است كه ما سال‌ها همان كليشه را دنبال مي‌كرديم و شايد شجاعت تجربه كردن چيزهاي متفاوت را نداشتيم.

اما فيلم‌هاي داخلي مطمئنا متنوع‌تر و جذاب‌تر از آنهايي است كه صادر شده‌اند.

ما در داخل اين شجاعت را داريم. اما فكر مي‌كنم بعد از موفقيت فيلم «جدايي نادر از سيمين»، يا حتي قبل از آن، مي‌توانم بگويم در داخل كشور نسل جديدي از كارگردانان (در مورد همسرم صحبت نمي‌كنم. او را كنار مي‌گذارم زيرا اولين فيلم او مربوط به هشت سال پيش است.) شكل گرفته. چيزي كه از آن مي‌گويم اين است كه پنج سال پيش بسياري از كارگردانان نسل جديد مورد توجه نبودند. به عنوان مثال تنها يك يا دو هنرمند وجود داشتند و همه به قوانين پايه‌اي و تكنيك‌هاي اوليه احترام مي‌گذاشتند. اين چيز جديدي براي من به عنوان يك بازيگر است و سال‌هاي گذشته شرايط به اين‌گونه نبود.

اين تفاوت به نسبت گذشته در چيست؟ در گذشته كارگردانان محدودي با نفوذ بيشتري وجود داشتند؟

امروز شرايط تغيير كرده است به عنوان مثال مي‌تواني يك نقش زيبا را از يك فيلمنامه‌نويس براي يك كارگردان فيلم‌اولي بازي كني، آنها دانش تكنيكي لازم را دارند و به اندازه كافي براي مديريت يك فيلم بالغ شده‌اند.

اين چيزي است كه مي‌خواهي مردم جهان در مورد ايران يا بهتر بگويم فيلم ايراني بدانند؟

اگر مردم فيلم‌هاي باكيفيت را ببينند، مي‌توانند ايران واقعي را كشف كنند.





 درستایش لیلا حاتمی


 چهل و هفتمين دوره جشنواره «كارلووي واري» به سادگي خاطره‌انگيز شد. «ليلا حاتمي» براي بازي در فيلم «پله آخر» موفق به كسب جايزه بهترين بازيگر زن اين دوره از جشنواره شد و علي مصفا، كارگردان فيلم «پله آخر» و همسر خانم حاتمي جايزه فيپرشي (منتقدان فيلم بين‌المللي) از جوايز فرعي اين جشنواره را از آن خود كرد.

امسال فيلم «تقريبا مرد» - فيلمي شخصيت‌محور و مطالعه‌اي در باب بحران ميانسالي، نوشته و به كارگرداني مارتين لاند از كشور نروژ- جايزه بزرگ گوي كريستال اين جشنواره به ارزش 25 هزار دلار را دريافت كرد. جايزه ويژه هيات داوران به ارزش 15 هزار دلار نيز به فيلم ايتاليايي «چشمه ميدان: توطئه ايتاليايي» ماركو توليو جوردانا رسيد.

رافائل اوله، كارگردان كانادايي فيلم فرانسه‌زبان «كاميون» جايزه بهترين كارگرداني چهل و هفتمين دوره جشنواره كارلووي واري و همچنين جايزه فرعي «هيات داوران جهاني» را دريافت كرد.

هنريك رافائلسن، بازيگر «تقريبا مرد» برنده جايزه بهترين بازيگر مرد اين جشنواره شد و جايزه بهترين بازيگر زن نيز به ليلا حاتمي از ايران براي بازي در «پله آخر» رسيد. «پله آخر»، دومين فيلم بلندي كه علي مصفا پس از «سيماي زني در دوردست» كارگرداني كرده است، داستان يك پزشك ميانسال را بازگو مي‌كند كه بعد از چندين سال به ايران بازمي‌گردد و درگير ماجراي مرگ دوستش مي‌شود.



 به نوشته استيون دالتن، منتقد هاليوود ريپورتر، فيلم «پله آخر» كه از رمان «مرگ ايوان ايليچ» لئو تولستوي و «مردگان» جيمز جويس الهام گرفته و رشته‌هايي از موسيقي، تصوير و طنز غني را در تاروپود روايت بافته است كه ريشه در ادبيات كلاسيك ايران دارد، «مراقبه‌اي شاعرانه در باب عشق و مرگ در تهران معاصر» است.

 اين منتقد همچنين پيش‌بيني موفقيت‌هاي بيشتري براي اين فيلم در عرصه جشنواره‌ها و همين‌طور گيشه فروش بين‌المللي را داشته و آن را تا اندازه‌اي مرهون حضور ليلا حاتمي، بازيگر «جدايي نادر از سيمين» دانسته كه او را با ايزابلا روسليني مقايسه كرده است.

 علي مصفا نيز در يادداشتي درباره اين فيلم ضمن اشاره به اينكه فيلمنامه آن هفت سال پيش نوشته شده و به علت منصرف شدن تهيه‌كنندگان متعدد در مراحل مختلف، سرانجام ناچار شده خود سرمايه تهيه آن را به عنوان يك فيلم مستقل فراهم و نقش اول مرد را نيز بازي كند، يادآوري كرده كه نقش اول زن از ابتدا براي ليلا حاتمي نوشته شده بود.

جايزه بهترين بازيگر زن جشنواره كارلووي واري در دوره‌هاي قبل به ترتيب به استاين فيشر كريستنسن براي بازي در فيلم آلماني «نامرئي» در سال 2011، آنه دموستيه براي بازي در فيلم فرانسوي «دوران كودكي بد» در سال 2010، پاپريكا استين از دانمارك براي «تشويق» در سال 2009، مارتا ايسووا بازيگر «جغدهاي شب» از جمهوري‌چك در سال 2008، الويرا مينگوئز اسپانيايي براي بازي در فيلم «پودور» در سال 2007 و مگي جيلنهال آمريكايي براي فيلم «شِري عزيز» تعلق گرفته بود.

 فيلم‌هاي «پذيرايي ساده» به كارگرداني ماني حقيقي، «يك خانواده محترم» مسعود بخشي و «برش» امير نادري از ديگر آثار كارگردانان ايراني بودند كه در چهل و هفتمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم كارلووي واري حضور داشتند. جشنواره كارلووي واري كه هر ساله در شهر كارلووي واري (يا «كارلسباد» به زبان‌هاي آلماني و انگليسي) در غرب جمهوري‌چك برگزار مي‌شود يكي از جشنواره‌هاي بسيار مهم و معتبر اروپا و از قديمي‌ترين و با سابقه‌ترين جشنواره‌هاي سينمايي دنياست.



اين جشنواره در سال 1946 و اندكي پس از پايان جنگ جهاني دوم افتتاح شد، از سال 1948 بخش رقابتي در آن به وجود آمد و اولين هيات داوران بين‌المللي در سال 1951 به آن افزوده شد. جشنواره تقريبا هر سال (گاه با تاخيرهايي چندساله) در شهر كارلووي واري برگزار شد اما عملا تا سال 1990 و فرو ريختن ديوار آهنين بلوك شرق يك ابزار تبليغاتي رژيم كمونيستي چكسلواكي و هم‌پيمان‌هاي آن در مسكو و ساير كشورهاي اروپاي شرقي بود.

پس از آن، جشنواره كارلووي واري رونق و اعتباري بين‌المللي كسب كرد و از بيست و نهمين دوره در سال 1994 با حضور چهره‌هاي سرشناس بين‌المللي به طور پيوسته به كارش ادامه داد و بر اهميتش افزوده شد.


اتفاق خوش يمن

 اصولا با توجه به شرايط فعلي سينماي ايران، هرگونه جايزه و ديده شدن در سطح جهان برايمان مهم و با شكوه است و بايد از آن استقبال كرد. اين اتفاق و كسب جايزه «كارلووي‌واري» توسط خانم «حاتمي» را بايد اتفاق خوش‌يمني بدانيم. ليلا حاتمي بازيگر خوب و بسيار ارزشمندي است كه اين جايزه براي خودش نيز بسيار مهم خواهد بود.

 اما آنچه كه بيش از كسب جايزه براي خود حاتمي بايد مهم باشد، براي بازيگران ديگر حايز اهميت است، اينكه به بازيگري نگاه شود كه پس از يك دهه فعاليت موفق صنفي همچنان مي‌تواند در سطح جهان مورد توجه قرار ‌گيرد، مي‌تواند الگويي باشد براي ديگران و انگيزه‌هاي آنها را براي ديده شدن تقويت كند.
      
انتشار یافته: 299
در انتظار بررسی:1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:01 - 1391/04/19
لیلا حاتمی عالیه، یکی از بازیگرای خوب و بدون حاشیه، کارش فوق العادست، انشاالله که همیشه موفق باشه
پاسخ ها
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
بدون حاشیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
aziz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
in baraye ma ma irani ha fajee hast ke be mozue bazi va bazigari bepardazim , in dar halieh ke hamasayegane ma dargir jang va hefze armanh aye eslam hastan , be shoma javun a ham tosie mikonam enerzhi tun ro baraye defa az eslam bezarin ta in khanume gharbi va mod pasand!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:06 - 1391/04/19
با سلام
ما كه به جز تيپ و مدل عوض كردن و تغيير مداوم از حجاب به بي حجابي وقار ديگري از اين خانم نديديم.
پاسخ ها
شیوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
مشکل از چشمای شماست آقای محترم!
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
مشکل از چشمای اون نیست مشکل اینه که شما هم مثل خودشی
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
زورت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
شیوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
تا کور بشه چشم حسود...
بدون نام
UNITED STATES
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
بهتره حسادت خودتون رو کنترل کنید. زنده باد هنر. زنده باد زیبایی. زنده باد لیلا حاتمی.
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
من که زیبایی در خانم حاتمی نمیبینم،کجاش زیباست؟
ساینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
با نظر شیوا موافقم
Ehsan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
هيچ مي دونين در اختتاميه جشنواره گلدن گلوب خانم حاتمي با صحبت كردن به زبان آلماني و انگليسي تحسين همرو برانگيخت. و اين تيتر روزنامه فرداي گاردين بود كه " بازيگر زن ايراني به چهار زبا زنده دنيا صحبت مي كند"
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
پ ن پ میخواستی چشم بسته وقارهم ببینی ...
marmar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
خیلی خوبه پس بازیگر های گروگوری خوبن
lili
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
هر کی این حرفا رو میزنه کاملا مشخصه از حسودیه
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
ذهنت آلوده است
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
دعوا سر چیز که ندارید !!!!!!!!!!!
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
به اینا گوش نکن حرفت درسته
رها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
منم اولش فكر ميكردم خيلي با شخصيته اما عكساش مربوط به سفرش براي جدايي نادر... رو ديدم با اون حرير نازكي كه پوشيده بود نظرم عوض شد.
20
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
+++++و...
کاملا باهات موافقم هم با تو هم با تو رها جان.
لیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
با آنکه من یه زن هستم با نظرت موافقم بی حجابیکه زیبایی و وقار نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:32 - 1391/04/19
آقای رضا شما داری از سر حسادتت این حرفو می زنی. آدم اینقدر بخیل که نخواد و نتونه پیشرفت و افتخارآفرینی هموطنش رو ببینه؟
پاسخ ها
MSM
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
ببین،این خانم بازیگر خیلی خوبیه...ولی مشکلاتی هم که رضا میگه رو داره.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
سلام دوست عزيز من با پيشرفت هيچ كس مشكلي ندارم. (اما با افرادي كه به نام ايران اسلامي آبروي ايران را مي برند مشكل داريم. " منظورم صرفا اين خانم نيست")
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
آقای رضا این خانم چه آبرویی از ایران برده؟ هرکاری کرده همش افتخار بوده. حجاب هم در حد معقول داره
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
من کاملا با آقا رضا موافقم
و شما اقای ناشناس
حجاب در حد معقول اون حجابیه که اسلام مشخص کرده نه این حجابی که این خانوم دارن
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
به نظر من که حق با آقای ناشناسه ، توی خارج با وجود این همه فشار به بانو لیلا حاتمی ، اما خوب حجابش را رعایت کرده و جای گله ای نگذاشته
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
بازیگر خوبیه خوش تیپه ولی خوب من با این کارش اصلا موافق نیستم که همین که از ایران میره بیرون از این رو به اون رو میشه ولی از حق نگذریم افتخار آفرینی های زیادی داشته مخصوصا این اواخر......
shabnam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
خدا رو شکر باز این خانم در یه حدی حجاب داره.خوب بود مثل گلشیفته میرفت اونجا ابروی ایرانی هارو میبرد.گرچه این بانو با گلشیفته قابل مقایسه نیست
بی کس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
عزیزانم بازیگرا همینن دیگه
من یکی راضی نیستم که اسممون فقط به خاطر این .......ها به تو روزنامه های خارجکی
تازه اش هم ما که حسودیمون نمیشه به اینا دلمون واسشون می سوزه
بیچاره ها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:51 - 1391/04/19
دوستش دارم...
پاسخ ها
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
بی نظیره
مهرانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
عزیزم اگه خودت هم یه سفر به خارج از کشور رفته بودی می فهمیدی که سفارت تاکید زیادی بر حفظ حجاب سخت و سفت در خارج نداره . باید حجاب ایرانی هایی که به خارج از کشور سفر می کنند نه شور باشه نه بی نمک.
pacific ocean
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
مهرانه جان من که راجع به حجابش چیزی نگفتم!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:43 - 1391/04/19
خوشحالم که هرروزدارم افتخارآفرینی های خانم حاتمی رومی بینم.واقعا"مابایدبه داشتن اینگونه بازیگران افتخارکنیم.
پاسخ ها
دینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
یادت نره به گلشیفته و معتمد آریا و دیگر وطن فروشا هم افتخار کنی .
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
اگر یک نفر تو ایران باشه که باعث افتخار ایران باشه همین لیلا حاتمی
فرامرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
برام جالب و حيرت انگيز ه كه اين همه ادمي كه منفي دادن چه طرز فر و چه احساسي دارن و صد البته جاي بسي افسوس و تاسف. اخه كامنت زهرا منفي داره؟ مگه ميشه ادم با افتخار افريني هموطن فرهيخته خودش مخالف باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اينا ديگه كي هستن؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:57 - 1391/04/19
بابا دیگه شورشو درآوردن یه فیلم بازی کرد اززمان اکرانش تاحالا دارن بهش جایزه میدن حالمون رو به هم زدن حالا یه بار دوبار نه صد بار
پاسخ ها
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
تو هم میتونی اینکار را بکن و هی جایزه بگیر چرا خودت را زجر میدی؟ عصبانی شدن نداره فقط همت می خواد که ظاهراً شما ندارید
هنگامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
اگر آدمای تنگ نظر از دنیا حذف می شدن حتما" دنیا جای بهتری واسه زندگی کردن بود.ارزش همیشه ارزشه و هر اظهار نظر مغرضانه ای خوشبختانه مثال نقطه ای تاریک خودش رو نشون میده و فقط نیت گوینده را به روشنی بر ملا میکنه.
صدف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
یه کم دقت کنی میبینی این فیلم تازه اکران شده! "جدایی نادر از سیمین" نیستا!! فیلم " پله ی آخر" به کارگردانی ِ علی مصفاست که فیلمِ جدیدیه!!! خیلی دلم میخواد سیر ِ فکری ِ این آدمایی رو که از جایزه گرفتن ِ این بازیگرا و کارگردانامون ناراحت و عصبی میشن و تجزیه و تحلیل کنم...
samar
NETHERLANDS
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
بابا خب راس میگه دیگه! بحث سر تونستن من و تو و اون نیست, واقعا مسخرس که به این فیلم متوسط اییییییییییییین همه جایزه بدن!! خانم صدف به جدایی نادر از سیمین هم کم جایزه ندادن!!!! همه جایزه گرفتنای این خانم هم از همون فیلم شروع شد!!
دینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
برادر من ، اینا همه نقشه های صهیونیستیه و اینا هم عروسکای خیمه شب بازی اونان .
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
اولا لحن شما اصلا درست ومناسب این جمع نیست....
دوما حتما لیاقتشو داره که ازش تقدیر میکنن...
Sadaf
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
in Sadaf e man nistama!!! yeki digas!!! Sadaf jan lotdan ye adadi chizi baad az esmet bezar...
بانو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شما به بزرگی خودت ببخش که بازی خوب یک ایرانی در یک فیلم! اینقدر خوب بوده که همه دنیا بهش جایزه دادن!!!؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
18:26 - 1391/04/19
کاش موهاشم بیرون نبود اونوقت بهتر بود وباوقار
پاسخ ها
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
کاملا موافقم
بارانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
اره بهتر بود و باوقارتر...
vandy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
baba to iranesham in mohash to nist shomaha che giri dadina
محمئ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
برو بابا
بدون نام
UNITED KINGDOM
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
مرگ بر بد حجاب
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
واقعا راست گفتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
19:37 - 1391/04/19
کلا خیلی تاب داریدباگوشت کیلویی 25000تومان
پاسخ ها
حسن71
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
آخه تقی آقا این موضوع چه ربطی به گوشت داره؟؟؟؟؟
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
آقا تقی باهات موافقم
دینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
هر وقت صحبت از مظاهر فساد و امر به معروف میشه ، چرا گران شدن جنس ها رو میگین . این دو مورد هیچ وقت هم وزن نیستن .
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
ببخشید چه مظاهر فسادی توی این خانم هست آقا یا خانم دینی .....؟
ودر پاسخی که برای نظر محمد جان نوشته بودید داشتید به این خانم توهین میکردید وشخصیت ایرانی ها رو زیر سوال میبردید شما همچین اجازه ای رو ندارید....
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
سلام پريا ي عزيز
ببين دوست گرامي اين كه اين خانم با اون لباس در مراسم اسكار حاضر ميشه و بعد با اون لباس شبيه تور در فرانسه با مردا دست مي دهد اگه از مظاهر فساد نيست پس چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نكنه اسمش پيشرفت هست؟ يا تمدن؟
اگه ميشه نظرتون را واضح بگيد.
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
منظور من اصلا این نبود که کار این خانم درسته وهیچ مشکلی نداره مشکل من این بود که به شخصیت این خانم توهین نشه....میتونید پاسخی رو که آقا یا خانم دینی در قسمت نظر محمد جان نوشتن بخونید تا منظور من رو متوجه بشید....
اریحا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
آخه دین و حجاب و عفاف چه ربطی به گوشت داره آقا تقی !!!
vandy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
akhe che rabti dare taghi
UNITED STATES
22:08 - 1391/04/19
دیگه shidi جان اونش به من و شما ربطی نداره و فقط به خود خانم حاتمی مربوطه. اون چه که به ما مربوط میشه و حق داریم راجع بهش اظهار نظر کنیم بازی فوق العاده و افتخاراتیه که این خانم برای کشور ما داشته.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
00:36 - 1391/04/20
مرسی که بازم واسمون افتخار اوردیو دمت گرم لیلا جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
01:03 - 1391/04/20
عاشقشم.....
امیدوارم توی زندگی هنری و خصوصیش موفق باشه.
افرادی که به حجاب لیلای عزیز اعتراض دارن باید بگم هرکسی عقاید خودشو داره !
پاسخ ها
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
آفرین
کاملا باهات موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
01:19 - 1391/04/20
بعضی از دوستان خیلی خودشون رو پاک و مطهر فرض کردن هیچ انسانی کامل نیس مگه وقتی من و شما (خودمم دارم میگم) دروغ می گیم, ریا می کنیم, مال مردم می خوریم, چشم پاک نیستیم یا هزار تا گناه دیگه که انجام می دیم کسی میاد وقار و شخصیت و ایمونمون رو زیر سوال ببره؟ پس چطور به خودمون اجازه می دیم درباره یه انسان دیگه اینطوری قضاوت کنیم, لیلا اگه بد حجابه که به نظر من نیس, به خودش مربوطه و خداش, اون دنیا هم جواب میده, به من و شما چه؟ یه نکته هم درباره بازیش بگم. همه لیلا هایی که بازی کرده کنار, لیلای دلشدگان یه چیز دیگه س. با این که اون موقع خیلی سطح فنی بازیش بالا نبوده ولی اون نقش رو خیلی دوس دارم
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
سلام برادر عزيز
من هم با شما موافقم به خودش مربوطه، ولي ايشان به عنوان فردي از كشور جمهوري اسلامي ايران هستند و با آبروي ايران بازي مي كنند، چرا كه دوستان بدتر از دشمن آنطرف نميگويند خانم حاتمي مي گويند بازيگر ايراني. خوب دقت كنيد برادر محترم و تفاوت را احساس كنيد.
samar
NETHERLANDS
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
کاملا موافقم, با جواب آقای رضا
maryam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
agha reza dige shooresho dar ovordia
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
دوست من قبول کن که اگه حجابش کاملتر بود بهتر بود اینکه می گی حجابش به خودش ربط داره من موافق نیستم البته کل شخصیتش رو زیر سوال نمی برم خیلی بازیگر توانمندیست او یک نماینده زن ایرانی مسلمان است که ما داریم به دنیا معرفیش می کنیم پس چه بهتر که محجبه تر بود
kami
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
اولا شما کسی نیستی که در مورد حجاب و باید و نباید های این خانم نظر بدی
نمیگم بد حجابی خوبه نه خوب نیست ولی حجاب این خانم بد نیست
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام kami
شما عكس هاي ديگه اين خانم را نديديد فكر كرديد تمام اين حرفها فقط سر همين چند عكسه؟
از عكس هاي فرانسه تا مراسم اسكار عكس هاي بعد مراسم و عكسي كه ايشان لباس نازك شبيه تور پوشيده بودند و دست دادن با مردان و .....
kami
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
چرا آقا رضا دیدم
ولی علاوه بر اون قیمت طی کردن یک آدم سوار ماشین طرف شدن و رفتن در ناکجا آباد تهران رو هم دیدم
کار این خانم صدهزار برابر بهتر و پرشرافت تر از اوناست
بیاید اول یه نگاهی به اطرافمون بکنیم بعد در مورد دیگران نظر بدیم
اگه کسی هم میخواد امر و نهی بکنه بهتره که نه واجبه اول از اطرافش شروع کنه
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
سلام kami
ببين دوست عزيز از نظر من برا اين افراد از كلمه شرافت استفاده نكن.
بعد از اون دوست عزيز اين كه اين خانم در مراسم بين المللي با پوشش بد حاضر ميشه، ميشه آبروي يك ملت.
من وجود چنين مشكلاتي رو در جامعه انكار نميكنم ولي اين از ضعف دستگاههاي مربوطه و مشكلات فراوان اجتماعي و خانوادگي هست قبول. ولي آبروي ايران موضوع و بحث ديگري است كه بايد بيشتر بها بديم.
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
رضا جان شما هم داری دیگه خیلی شورش میکنید.....
shabnam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
برادر رضاشما میتونید تفاوت خانم حاتمی و گلشیفته که هر دو ایرانی و مسلمان هستند رو احساس کنی......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رمضان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
با سلام به همه دوستان که اینقدر پرتلاش موضوعات رو دنبال میکنن.اول به آقا حسن بگم که برادر اولا کسی خودشو پاک و مطهر نمیدونه ثانیا اگه هر کس که میخواد نظرشو در مورد اخلاق و رفتار نماینده فرهنگش در چشم دیگران بگه باید پاک و مطهر باشه که بجز ائمه کسی نباید حرف بزنه ثالثا حجاب امر واجبه (حجاب زن و مرد هر کدام به فراخور وجود انسانی)و واضحه که حجاب در اجتماع معنی پیدا میکته نه در پستوی خونه،پس مساله فردی نیست که بگید به خودش مربوطه. شبنم خانم چرا خانم حاتمی رو با دهها زن محجبه ای که در فعالیتهای مختلف علمی،فرهنگی و اجتماعی شرکت میکنن مقایسه نمیکنید؟؟؟ حیف نیست اسم فراهانی رو میارید؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:59 - 1391/04/20
وقتي حجاب اسلامي نداشته باشه افتخارش و بازيگريش و جايزه هاش بخورن تو سرش.حيف از كلمه وقار كه براي اين بازيگرا بكار بره.
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
چه عجب يه هم نظر پيدا شد. شان ايران اسلامي را داشته باشند تا مورد تشويق همه قرار بگيرند.
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
کاش می تونستم بیشتر بهت منفی بدم.
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
این مثبتا برا اقا محسن و آقا رضا+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
باهاتون موافقم. متاسفانه انقدر دین و دینداری کمرنگ شده که مسئله حجاب به هیچ وجه مدنظر نیست. یعنی وقار با بدحجابی جور در میاد؟؟ بابا ما 17 تا آیه در مورد حجاب داریم. چرا انقدر این مسئله مهم در نظر خیلیها بی ارزشه؟
laya
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
+++++دارمتون محسن و رضا ومحیای عزیز
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
منم باlayaجان آقا محسن ،آقا رضا ومحیا عزیز کاملا موافقم.....
ولی بعضی از دوستان (از جمله آقا یا خانم دینی )خیلی بدجور به این خانم توهین کردن وشخصیتش رو زیر سوال بردن که من اصلا باهاشون موافق نیستم ....
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
سلام پرياي عزيز
ممنون از محبت شما و تمام دوستان كه در اينجا نظر دادند. به نظر من بهتره تمام كساني كه نظراتمان يكي است به خانم يا اقاي ديني پيام بديم تا اگه دلايلي در اين زمينه داره بگه، وگرنه نسبت دادن اين افراد به اسرائيل خيلي حرف بزرگيه، اما ميتوان احتمال 1 درصد بهش داد.
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
قضاوت کردن درمورد آدما خیلی راحته ولی واقعیت اینه که اونم یه انسانه مثل بقیه! حق داره نوع لباس پوشیدنشو خودش انتخاب کنه و بر اساس سلیقه خودش عمل کنه دیگه خوب و بدش میمونه با خودشو خدای خودش!
مگه ایران فقط همین یه افتخارو داشته که خانم حاتمی بشه نماینده ی کل ایران!!!! سلیقه فردی رو که نمیشه به کل ملت تعمیم داد آقا رضا! ما قطعا بانوان نامدار دیگه ای تو زمینه های مختلفی داشتیم که هرکدوم به نوعی نماینده ایران بودن، با پوشش هایی متفاوت
شاید بهتره اول از خودشون دلیل انتخاب همچین پوششی رو بپرسین بعد در موردشون قضاوت کنین!
م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
یعنی اینقدر زورت اومده
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
آقا محسن خودتون هستید؟!! باورم نمی شه!
این نظرتون واقعا قابل ستایش بود.
تمام منفی هایی که تواین مدت دادم رو پس می گیرم. البته زیاد هم نبود!..
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
" م " جان شما همونی نیستی که بالا به اسم بهار کامنت گذاشتی با همین جمله ای که اینجا گذاشتی؟! البته احیانا.
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
ای کاش میتونستم به اندازه ی همه ی ادما بهت منفی بدم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
محسن،رضا،نگار،محیا،laya،پریا،بهار کاش میتونستید (که نمیتونید) دنیا رو رنگی ببینید البته شما مقصر نیستید چون تو جامعه ای بزرگ شدید که از زمان تولد بهتون گفتن دنیا یا سیاهه یا سفید خوب شما هم بچه های حرف گوش کنی بودید
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
کاش میتونستم بیشتر از یه منفی بدم
سیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
ای ناشناس پس تویی که هروز مثل ادمای بیکار میای منفی میدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
11:36 - 1391/04/20
خدایا حسادت با آدم چی کار می کنه! این چه طرز حرف زدنه! اسلام می گه به هم حسادت نکنید یادت باشه.
پاسخ ها
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
چه ربطی به حسادت داره
یه کم از زاویه دین به مسائل نگاه کنید بد نیستا. آخه این حرف منطقیه که بگیم وای چه خانوم باوقاری چقدر افتخارآفرینه. اونوقت آخرشم بگیم حالا یه کم حجاب نداره؟! اینا باهم یه جا جمع میشن؟
متاسفم واقعا
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اما اسلام اینو هم میگه که با هم درست صحبت کنید. خودتون رو و عقاید خو دتون رو برتر از دیگران ندونید. زود و عجولانه قضاوت نکنید. اسلام دستورات دیگه ای هم داره. درسته که بگی افتخارش تو سرش بخوره؟!!!!
samar
NETHERLANDS
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
در ضمن اسلام میگه تهمت نزنید!! با شمام جناب ناشناس که دیگرانو متهم به حسادت می کنید!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام ناشناس عزيز
اسلام مي گه به هم حسادت نكنين ،اما نميگه هركاري خواستيد بكنيد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:00 - 1391/04/20
خیلی دوسش دارم
ایشا... همیشه موفق باشی لیلا جوووووووووووون
پاسخ ها
shabnam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
اخه چرا نمیشه بیشتر از یه + داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:11 - 1391/04/20
صذف خانم محترم
اگه خواستي سير فكري ما رو تجزيه و تحليل كني ما هم خوشحال ميشم افكار شما را بخونيم. (از نظر من بين ايران و غرب نميدونين كدومرو انتخاب كنيد؟)
پاسخ ها
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
آقا رضا بگیر اینارو++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
laya
-
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
+++++
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sadaf
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
un Sadaf e man nabudam!!!! bala ham goftam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:40 - 1391/04/21
زنده باد حاتمی.

آقا بابک خودتی ؟ چند وقت نبودی دلمون واسه شوخیات تنگ شده بود
پاسخ ها
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
بله خودم هستم خیلی ممنون از لطف و محبت شما من هم با شما موافقم، زنده باد حاتمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
13:14 - 1391/04/21
خواهران و برادرای عزیز شما چرا به جای اینکه به افتخار آفرینی یه ایرانی در غربی که مظهر........... فکر کنین نشستین به حجاب خانم حاتمی گیر دادین .تو ایران خودمون چند درصد از مرد و زن حجاب کامل دارن .؟روشن بین باشید لطفا.
پاسخ ها
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
مسئله حجاب کم چیزی نیست.
یه کم به دینمون بیشتر دقت کنیم بد نیست.
آخرشم دینمون به دادمون میرسه نه جایزه و درخشیدن در دنیای مادی که فانیه...
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام دوست عزيز شما در جمله اي كه نوشتيد از كلمات ايران خودمون استفاده كرديد. اگه شما خارج از كشور باشيد ميشه ايران خودتون(دقيقا همون چيزي كه غربيها مي خوان. اونها ميگن اين خانم هم از كشور خودتون هست. پ1س ديديد اين خانم بازيگر و امثال آنها شدند نماينده يا نمونه اي از ايران)
laya
-
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
فرزانه عزیز خوب اون همه مرد و زن داخل ایران که جایزه نمیگیرن یه کسی مثل لیلا حاتمی که رفته باید الگوی کشورش باشه....منم والا لیلا رو دوست دارم ولی خوب میتونه بهتر از این باشه ظاهرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14:11 - 1391/04/21
کارش درسته. دوسش دارم. فیلمای باباش رو هم خیلی دوس دارم.بیخودی که به کسی جایزه نمیدن.واسه کشورمون افتخار آفریده. ادعایی هم نداره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
18:06 - 1391/04/21
آقارضا که منتظری همش جواب بقیه رو بدی
عقایدت مثل زمان اعراب پیغمبره که خوده پیغمبرم فرمود من عربم عرب هزمن نیست
حد حجاب رو شما نمیتونی تایین کنی دوست عزیز
باچه متری طرف رو دارید کالبدشکافی میکنید و بهم مثبت هم میدید کجای بدن این خانوم نشان دهنده بی حجابیه این شمایی که بددل و بدنیتی
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام برادر عزيز
من حد حجاب رو تعيين نكردم. من فقط گفتم انچه كه قانون ايران اعلام كرده وگرنه ما كي باشيم كه بخواهيم برا كسي تكليف روشن كنيم.
حالا فرض كنيد ما معياري هم تعيين كرديم نه واقعا يه لحظه فرض كنيد كي ميخواد به نظرات ما دقت كنه. ما فقط به عنوان يك فرد معمولي داريم از يكي از حقوق خودمون به عنوان يك شهروند ايراني كه حق آزادي نظر است استفاده مي كنيم.
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام آقا پژمان
اسلام حد و مرز حجاب رو تعیین کرده.
ماهم وظیفه داریم بعنوان یک مسلمان دستورات دینمونو (که عملا داره زیر پا گذاشته میشه و داره فراموش میشه) بیان و یادآوری کنیم. قبول کنید که این یکی از وظایف مسلمانیه.
دین هم چیزی نیست که با گذر زمان کهنه و قدیمی بشه و دستخوش تغییر بشه با عقاید انسانها. در اینصورت اسمشو نمیشه گذاشت دین.
آقایون عزیز خانومهای عزیز به خاطر خدا کمی بیشتر نسبت به دینتون عمیقتر باشید. نگاه سطحی به دین و دستوراتش آروم آروم دینمونو ازمون میگیره ها. دین ما دین مبین و روشنیه و نقطه ی مبهمی نداره.
یه کم بی غرض به حرفام فکر کنید.
پریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
بچه هاهر یک از ما اعتقاداتی داریم که دیگران باید بهش احترام بذارن والبته ماهم باید به اعتقادات دیگران احترام بگذاریم وتنها چیزی که من باهاش مخالف توهین به دیگران وزیر سوال بردن شخصیت اونهاست....
نظرات هر یک از شما با در نظر گرفتن مسائلی درست وقابل قبوله.....
Sadaf
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
aaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Pejman AAAAAZZZZZIIIIIIZZZZZ!!!!! milyard ha mosbat liaghatete!!!!++++++++++++++
بارانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
ای بابا
معلومه حد حجاب رو نمیدونین...
shabnam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
اقا رضا اون چیزی که قانون ایران تصویب کرده هنوز تو خود ایران کامل انجام نمیشه.اونوقت شما توقع داری این خانم ...........
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه این پریا هم ما رو کشت با این تکه کلامش هی راه وبی راه میاد می نویسه من با توهین به دیگرا مخالفم بابا فهمیدیم تو خیلی با ادبی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21:36 - 1391/04/21
leila joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon asheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam miiiiiiiiiiiiiiimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam vaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaat
dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooset daram
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizamiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ ها
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
دمت گرم و خوش بحالت با این فکر مثبت و فکر آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:56 - 1391/04/22
آخه مگه این جایزه رو بخاطر حجاب دادن که این همه دارین در موردش صحبت می کنید وناراضی هستین عوض اینکه از کارش تقدیر کنید همش دنبال یه چیزی هستین که یه کار خوب بد جلوه بدین بس کنید دیگه چقدر حسودو تنگ نظرید آقای رضا عزیر چرا عوض اینکه کار قشنگی که این خانم کرده روببینی دنبال موهای این خانم هستی که شدیدم پیگیری می کنی که سیر تحولشم رو هم می دونی !!! آدم بد وخوب تو هر قشری هست و یاد بگیریم انقدر راحت غیبت نکنیم شما خانمها و آقایونی اینقدر راحت پشت سر این خانم موفق حرف می زنید شرط اول مسلمونی غیبت نکردنه که همتون گوشت برادرتون خوردید!!! پس فقط حجاب نیست اول خودتونو اصلاح کنید ما ها تعیین کننده نیستیم در مورد خوب بود و بد بودن آدمها اول از خودتون شروع کنید بقیه پیشکشتون!!
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام دوست عزيز
ببينيد در اين شرايط فعلي اون وريها از تمام اهرم ها بر عليه ايران استفاده مي كنند. اين چنين كارهايي داره به ضرر ايران تموم ميشه. (فقط جهت اطلاع شما، بنده خودم علاقه زيادي به سينما دارم ولي بازي خوب و كار قشنگ به چههههههههههه قيييييييييمتي؟
به قيمت بي ارزش شدن نام ايران؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام دوست عزيز
اولا ما غيبت نمي كنيم، فقط داريم نظرات خودمون رو ميگيم. چرا كه ادعاي ما اين است كه هميشه انتقاد پذير هستيم. ما حرفه اي نيستيم كه بخواهيم نظرات حرفه اي بدهيم. اما اگه ايشون بازيگر اين مملكت هستند، بايد به نظرات مردم اين مملكت احترام بگذارند چرا كه اگه ايران نبود ايشون هم نبودند.
دوما بنده خودم علاقه شديدي به سينما دارم و معتقدم از سينما به عنوان يكي از راه هاي ضربه به ايران داره استفاده مي شه. حالا اين سينما زيز مجموعه هايي هم داره. مثل : بازيگر، كارگردان، طراح صحنه و لباس و.... هر كدام از اين موارد مي توانند در بالا بردن يا خراب كردن كشور تاثير داشته باشن.
میا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
مرسده جان عزیزم مسئله حجاب به خاطر این مطرح شده که وقار خانوم حاتمی مطرح شده. به خاطر همین میگیم حجاب هم یکی از اصول وقاره. آخه بازی دز یک فیلم و برنده شدن جایزه چه افتخاری داره؟ افتخار اینه که یه عده آدمی که با دین اسلام و حجاب و همه چیز موافقن آدمو تشویق کنن؟! این چه افتخاریه؟
کجای این حرفها غیبته؟ عکسها که کاملا به بدحجابی این خانوم اذعان دارن. غیبت اونه که یه چیزی که در شان این خانوم نباشه مطرح بشه. گناه شما میکنی که تهمت میزنی و میگی حسودیم. به چی حسودی کنیم؟ بازیگریم یا رقیب این خانوم. میخوام 70 سال سیاه مورد تشویق یه عده آدمی که با اسلام و دینداری دشمن هستن قرار نگیرم. اینم حسودی داره؟ مگه ما میگیم ما پاک و مطهریم؟
ما میگیم خانوم مسلمون خانومی که نماینده یه کشور اسلامی هستی. حالا که مورد توجه قرار گرفتی با حجابت تبلیغ دینو اصالتتو بکن همین. حرف بدیه؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
سلام ميا ي عزيز واقعا از ديدگاه قشنگت تشكر ميكنم.
kami
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
سلام مرسده جان
حیف که بیشتر از یکی نمیتونم بهت + بدم والا هزار تا+ داری
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
agha Reza.... faghat kafie ye negahi bendazi b tedade + o - ha baraye har nazr ta befahmi k diiiiiigggggeeeee vvvvaaaaagheeeeaaaaannnnn ddddaaaarrrrrrriiiiiiiiii shhhhoooorrreeeeshhhoooo ddddaaaar mmmiiiiiiiiaaaaarrrrrrrrriiiiiiiiii!!!!
Sadaf
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
MERSEDE va KAMI, khdam poshtetunam!!!! :D
شخص اول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
میا حرف قشنگی زد +++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14:37 - 1391/04/22
الهم اشفع کل مریض
الهی آمین
بیاید برای هرچی آدم خودخواه هستش دعا کنیم
پاسخ ها
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
خدا شمارو هم شفا بده kami جان.
یه کم در مورد بیماریها بیشتر تحقیق بفرمایید
خودخواهی بیماری نیست محض اطلاعتون.
و البته کمی هم به نظرات دوستان توجه بفرمایید. نه موافقین نه مخالفین حرفی مبنی بر خودخواهی نزدن.پس هیچکدوم بیمار نیستن.
همه عزیزان نظرشونو میدن و همگی قابل احترامن.
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
راستی آقا kami اللهم اشف... درسته
اونی که شما فرمودین اشفع به معنی شفاعته نه شفا.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
15:00 - 1391/04/22
اسمم محیاست. اشتباها اسمم کامل تایپ نشد. عذر میخوام. یه قسمت از نوشته هامم ایراد داره این قسمت که:
افتخار اینه که یه عده آدمی که با دین اسلام و حجاب و همه چیز موافقن آدمو تشویق کنن؟!
اصلاحش میکنم:

آیا افتخار اینه که یه عده آدمی که با دین اسلام و حجاب و همه چیز مخالفن آدمو تشویق کنن؟! این چه افتخاریه؟

و عذرخواهی میکنم به خاطر اشتباهم.
از لطف شما هم آقا رضا ممنونم
پاسخ ها
shirin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
حال آدمو به هم میزنی با نظرات...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
18:08 - 1391/04/22
آقا رضا اولا سلام دوما بیکارین نشستین جوابای ضد ما میفرستی سوما به خدا هم ایرانیم هم ایرانم هم جامعه شناس اینو گفتم بدونین چرا گفتم ایران خودمون .ایران با کسایی مثل لیلا وامثال لیلاست که تا اینجا رسیده .به این فکر کنین که حاتمی کیا خیلی راحت میتونست مثل گلشیفته خودشو بفروشه ولی این کارو نکرده .ببخشین اینو میگم جواباتون خودخواهانه است .
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
سلام دوست عزيز
من واقعا براي اون ايراني كه بخواد با افرادي مثل اين خانم به جايي برسه متاسفم و اينده خوبي براش نمي بينم.
خانم فراهاني هم در ابتدا همينگونه بودند اول تو بعضي عكس و فيلم ها در داخل بي حجابي، بعد رفتن اون ور و شد برداشتن روسري، بعد كلا بيخيال حجاب بعد سقوط اخلاقي بعد.... خودتون پيش بيني كنبد.
پس اون همه شهيد و جانباز و خرابي شهرهاي جنوب كه داديم هيچ و امثال ايشان يك تنه ايران را آباد كردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
سلام به همه،منم با آقارضاموافقم این خون شهداوایثارجانبازان عزیزه که ایرانو به این همه پیشرفت رسونده،حالامن کاری به حجاب لیلاحاتمی ندارم چون تقریبا همه ی بازیگران حجاب درستی ندارن حتی توی ایران که این واقعا مایه ی تاسفه،اماتیترمطلبوکه خوندم راجع به وقار بود فکر کردم میخواددرموردباحجابی ایشون حرف بزنه اما...نظراتم که خوندم دیدم بحث هم سر همینه،فقط هم پاسخ شمارودادم چون خدایی خیلی ناراحت شدم که شهداوجانبازان روکه برای پابرجاموندن ایران عزیزاز جونشون گذشتن نادیده گرفتی وپیشرفت ایران رو نتیجه جایزه گرفتن این بازیگروامثال اون میدونی،واقعا فکرمیکنی افتخار وسربلندی ایران به این چیزاس؟؟نه عزیزم اگه به این چیزابود عمرابهشون جایزه نمیدادن!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
08:53 - 1391/04/23
هنرمند، محجوب و با حجاب ، زیبارو، خوش لباس، باوقار
درود بر تو که با هنر خوبت دیگران را مجاب میکنی که به احترامت از جا برخیزند، درود برتو ایرانی باشرف که وقت خود را صرف اعتلای هنر ایران و ایرانی میکنی ( علیرغم میل باطنی بخیلان، کوته نظران و حسودان که قطعاً دنیا جای آنها نخواهد بود و هیچگاه نامی از آنها به نیکی برده نخواهد شد )
پاسخ ها
Sadaf
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
aaaaffffaaaarrrriiiinnn , zende bad Leila Hatami.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
20:45 - 1391/04/23
فیلم جدایی نادر از سیمین رو چند بار دیدم تا دلیل این همه تشویق رو بفهمم وهربار بیشتر مطمئن شدم که چیزی جز بال وپر دادن و به افراط کشیدن بازیگرامون نسیت وقتی آقای کارگردان با اون سخنرانی در جشنواره حرمت مملکت و دولت رو می شکونه یعنی کسی که چنین بال و پری به کذب داده تو کارش کاملا موفق بوده تا اشخاصی مثل فراهانی بسازه و لاکانی با یک نشست تو مطبوعات محجبه و دفعه بعد بدون حجاب جلو دوربین ها بره...
و این ها چیزی جز یک جنگ شیک و آروم با اعتقادات مردمه هرچند هر شخصی آزادی رو بیشتر می پسنده اما اینکه بیگانه ای وارد جامعه ت بشه و بخواد به نیت دیگه ای لباس میش بپوشه یه کم غیر قابل تحمل می شه!
مگه نه؟
اینا ربطی به تقدیر از این بانوی باوقار داشت!
و تنها منظورم این بود که حواسمون بیشتر به این جوایز و تقدیرها ودعوت ها و دیگر برنگشتن ها باشه.
عاقلیم
بفهمیم دارن شست وشوی مغزیمون می دن.
اگر خواهان چیزی هستیم مثل 3 سال پیش یک دل شیم خودمون بدست بیاریم وخودمون بسازیم هیچکس بیشتر از خودمون دلش برای خودمون نمی سوزه.
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
سلام
اي كاش بقيه هم به اين قسمت جمله شما بيشتر دقت كنند كه (((هيچ كس جز خودمون دلش به حال ما نمي سوزه)))
اگه اون وريها دم از دموكراسي، حقوق بشر، حقوق زنان و مردان مي زنند دنبال منافع خودشون هستند نه ما.
چقدر بايد تاريخ تكرار بشه تا از خواب بيدار شيم؟واقعا چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
سلام و آفرین برشما بهار عزیز.
یک ایرانی اصیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
روی صحبتم فقط با بهار نیست ! با هرکسی که فکر می کنه فیلم جدایی نادر از سیمین یک فیلم ضد دین و ضد کشور بود ... واقعا برای این افراد متاسفم که در گیر یک سری از توهمات شدن !
و واقعا برای تو -بهار - متاسفم که چند بار فیلم دیدی و درک نکردی که این فیلم تمام تاکیدش روی خانواده بود ... روی اعتقاد بود ... روی اصالت بود ... هر کدوم از نقشها با تمام مشکلاتی که داشتند روی اعتقاد و اصالتش موندن و تو نتونستی و یا نخواستی ببینی و فقط بی جهت دشمنی می کنی !!
کسانی که جایزه رو دادند بر خلاف ایده ی تو و همسالانت ، یک عده هنرمندند که جامعه ی هنری رو بدون مرز و محدوده می بینند و نیازی به دونستن نظر جنابعالی ندارن !!!
لیلا یک هنرمند اصیله ، از رفتارش و مراقبت از خانواده ش معلومه کیه ، شما و امثال شما اگه شاهکا کنید و اصالتتون رو حفظ کنید برای اثبات خودتون دیگران رو خراب نمی کنید !!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
سلام بر تو دوست عزيز : اسم كامنتي كه گذاشتي (يك ايراني اصيل). به نظر من شايد شما يك ايراني اصيل باشي اما يك ايراني مسلمان اصيل نيستي.
یک ایرانی اصیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
آقا رضا ! اینکه من مسلمان هستم یا نه و چقدر می تونم نزد خدای خودم ارج و قرب داشته باشم رو مسلما شما و امثال شما تعیین نمی کنه ، شما از اسلام چی یاد گرفتید ؟ فقط اسمتونو بذارید مسلمان ؟ نه آقای محترم اسلام خیلی فراتر از اینهاست ، اسلام بر انسانیت تاکید داره و برتری هیچ انسانی بر انسان دیگه ای رو قبول نداره ولی تو و امثال تو دقیقا دارید نژاد پرستی می کنید و اسمتونو میذارید یک مسلمون واقعی ... برید از خدا بخواهید بجای تعصب کورکورانه کمی بصیرت به شما بده ...
زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هرچه گوید جای هیچ اکراه نیست !!!
یکی مثل همه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
یک ایرانی اصیل ++++++++++++++
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
سلام دوستان متاسفانه خیلی دیر به این کامنت جواب می دم و امیدوارم برگردید و بخونید.
روی صحبت با همه شماست: ممنونم از توجهتون به انسانیت دین و میهن و مخصوصا اصالت ذاتیتون.
دوست عزیز،یک ایرانی اصیل باز هم کامنت منو بخون... شما متوجه منظور من شدی؟ اگر نه که لطفا به خواسته م عمل کن. من دلم ازین می سوزه که چیزی روو که من وشما می خوایم دیگری در لوای دفاع و عدالت برامون بدست بیاره..چرا؟!!! مگر ما خودمون بارها این اتحاد رو نشون ندادیم؟ و به خواسته مون نرسیدیم؟!
چرا یک بیگانه نا متعصب به من ویک نارفیق برای شما چنین تصمیمی رو بگیره؟
اگر هم متوجه شدی و این جواب رو دادی باید بیام ببینم چه کردم که چنین دل پری ازم داری! :))
سربلند وآزاده طلب باشید چون سرو نه چون عشقه پیچیده در دامن شقایق تا زندگی را در نطفه بسوزانید.
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
دقت کنید
هرجا کسی از اعتقاد و حجاب و عفت حرف زد منفی و مخالفت داشت!!
در عوض کسی که از بی بندوباری و.... چه حمایتی دید. بابا احسنت به این همه غیرت و ناموس پرستی.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
شما اگه 100 بار هم جدایی نادر ... رو ببینی هیچی نمیفهمی خودتو خسته نکن ...
mina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آقا رضا شما چرا اینطوری فکر میکنین؟این فقط یه جایزه است اگه یه سر به قسمت movie یاهو زده باشید میبینید که هر روز بازیگرایی رو نشون میدن که جایزه بردن که خیلی هاشون نه از آمریکا هستند ونه از کشورهای غربی.
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
روی صحبتم با ایرانی اصیل بی بصیرته عین ایه قرانه:ان اکرمکم عند الله اتقاکم معنی باکرامتترین شماها نزد خدا باتقواترین شماست جالبه شماها بااین سطح اطلاعات پایین ادعاتونم میشه که خیلی می دونید خدارو شکر ایران عزیزمونو همین حزب اللهی ها وبسیجیا به اینجا رسوندن مگرنه اگر ایران را میدادند دست امثال شما که همون سال 59 کل ایران را میدادید دست صدام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:49 - 1391/04/24
درود بر شرف و حیای لیلا حاتمی نمونه‌ی کامل یک زن باوقار پارسی،
عاشقشم و برای خودشون و خانواده‌ی محترمشون آرزوی بهترین‌ها را دارم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:14 - 1391/04/24
لیلا و امثال لیلا برای ما مایه افتخار وسر بلندی است.درود بیکران بر شما هنرمندان بزرگ وافتخار آفرین باد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:10 - 1391/04/24
با سلام به همه. وقار و حجاب دو مقوله کاملا متفاوتند. خانم حاتمی موقر، محترم ، با حجاب و هنرمند فاخری هستند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
13:36 - 1391/04/24
درود بر لیلا حاتمی و بازیگرهایی که از دل و جان بازی میکنن و هدفشون سر بلندیه ایرانه.........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
13:55 - 1391/04/24
بعضیا شور بدبینی رو در آوردن دیگه. دوستای خوبم به نظرتون جوونای ایران همون جوونای ایرانه 30-40 سال پیشه؟ همه به چی فکر میکنن به ......به........ وخیلی چیزای دیگه که جاش اینجا نیست. ایرانی در همه جا افتخار آفرینه.دوست عزیز به نظرتون اون وریا در برابر ایران ما که این همه شهید داده کم نیاورده ؟آورده .2-3روز پیش بیداری زنان در< ایران> برگزار شد چند نفر اومده بودند ؟ این نشانه ی پیروزی ایران سربلنده. مفتخرم یه ایرانیم . لیلا رعایت کن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
سلام دوست عزيز
اگه واقعا نظرت اينه آفرين بر شما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
11:11 - 1391/04/25
من هیچ وقت شعار نمیدم . نظرم در مورد ایران و ایرانی فقط اینه .ایرونی دمت گرم . ایرونیا موفق و سربلند باشین .یا علی....
پاسخ ها
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
اينقدر ايروني ايروني نكنيد مگه خودتون مليتتون رو انتخاب ميكنيد اين ناسيوناليسم بازي ها براي سرگرم كردن بشر و ايجاد جنگه چيزي كه مهمه دستور خدا و رضايت اونه حالا با هر مليتي كه داشته باشيد.بازيچه نباشيد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
01:45 - 1391/04/30
مسغره است
پاسخ ها
بانو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
شما وقت کردین املا تمرین کنین!!؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
05:26 - 1391/04/30
iraniha zare zare vase khodeshoon aberoo jam mikonan.akharesh 1ki miyad vase inke oghdehasho khali kone hamaro be bad mide!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:42 - 1391/04/30
من بدون حظور وکیلم حرف نمیزنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:34 - 1391/04/31
چرا جواب ایمیلمو ندادین؟هزینه عمل چقدر میشه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
15:53 - 1391/04/31
به نظر منم دین و ایمان هرکی به خودش مربوطه اما اقا رضا راست میگه وقتی خانم حاتمی حالا به هر دلیلی اونجا ظاهر شده که به نظر منم ازون جنجال جدایی نادر شروع شد و شک نکنید قضیه سیاسیه باید با حجاب بهتری ظاهر میشد.خلاصه بهش تبریک میگم.
پاسخ ها
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
وقتی نگاه عمیق و دقیق باشه به چنی نظری می رسی.. آفرین
اما هموطنان دیگه کاملا قرض ورزانه و از سر بغض به نظرها جواب می دن و اینجا باز هم تکرار می کنم هیچکس از آزادی و راحتی بدش نمیاد اما به چه قیمتی که اجنبی برامون ادای دلسوزهارو در بیاره آزادی با بی بندوباری فرق داره اگر من سفیر مملکتم هستم با وضعی نرم که نشون بدم تافته ای جدا با عقایدی جدا هستم.این وضع فقط توهینی به هم وطناش بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
15:33 - 1391/05/01
متاسفم واسه اينكه توي اين بازه زماني و اين همه پيشرفت دنيا هنوز افرادي هستن كه عقلشون به چششونه.ليلا حاتمي يادگار علي حاتمي و دست پرورده اون استاد بزرگه.يعني واقعا بعضي از ما اونقدر از خودمون مطمئن هستيم كه اينطور اين هنرمند توانارو نقد ميكنيم.همين كه مثل خيلي از بازيگراي ايراني نرفت اونطرفو آبروي ايران رو نبرد بايد خداروشكر كرد.هميشه تو هر جامعه اي افراد كوته بين هستند.اندك ولي هستن
پاسخ ها
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
هنوز نرفت.مگر اونهایی که رفتن از کجا شروع کردن
اینجا زندگی و بچه داره.یعنی پایبند شده. حالا که نرفت این راه آبرو ریزی هم دست کمی نداشت.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
با سلام
دوست عزيز از نظر شما اينكه اين خانم حجاب خوبي نداره و ما انتقاد مي كنيم عقلمون تو چشمونه و بي حجابي هم شده پيشرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(يه نكته جالب توي تمام آثار به جا مانده از حكومت هخامنشيان در همه جا نمي تواني مدركي دال بر خودنمايي اندامي خانم ها پيدا كني)
شما اگه مسلمون هم نباشي ايراني كه هستي؟ حداقل با اون رگ ايراني به موضوع نگاه كن.
مممممممممممرديم بس كه تو اين خبر نظراي رو هوا دادند.
خطاب به همه دوستان :::::::::::::::::::::
اگه مسلمان نيستيد، ايراني كه هستيد.
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
اقا رضا مسله حجاب که اومد یاد هخامنشیان و ایران افتادید.بی حجابی و حجاب دلیل بر پیشرفت نیست درک وفهم و شعور موقعیت ها وزمان باعث پیشرفت میشه .
mina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
آقا یا خانم (من) خیلی از هموطن های خودمون که اصلا افراد شناخته شده ایی هم نیستند شاید وقتی به یک کشور دیگه میرن حجابشون رو بر دارن چطور در مورد اونا نظری ندارید؟
shanam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
افرین تارا جان .واقعا که روشن فکری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14:35 - 1391/05/02
ااااااااا تازه شد باوقار؟اون موقعی که حمایت لازم داشت به خاطر جدایی نادر از سیمین حالا شده بانوی با وقار ایرانی؟
لیلا حاتمی یه اسطوره واقعیه که باوجود سن نسبتا کمش به این موفقیت ها رسیده
زنده باد لیلا حاتمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:48 - 1391/05/02
ایول آقا رضا خوشم اومد++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:58 - 1391/05/02
فکر کنم معنی وقار در لغتنامه های جدید عوض شده خدایا خودت رحم کن
پاسخ ها
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
بهتر بود نامت را ایرانی اصیل نمیذاشتی.ایرانی اصیل وقار مردم رو متر نمیکنه!به گمانم یا یه رگه عرب داری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
19:17 - 1391/05/02
عاشقتم حاتمي
مگر اينکه فقط يکي مث شما در بين يه جماعت کوته بين بدون ادعا و شعار به جايي برسه و پرچم ايران رو در آمريکا و تمام دنيا بلند کنه.
زنده باد نام تو و شرف تو .
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
مي خوايم صد سال سياه پرچم ايران تو خراب َشده اي مثل آمريكا بلند نشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:09 - 1391/05/03
فقط ارزو دارم یه روزی بیاد که مردم کشور من درک کنند که قرار نیست همه مثل هم فکر کنند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
15:40 - 1391/05/03
با وجود همه ی این بحث ها باز هم دمش گرم چون ظاهر و باطنش یکیه .
پاسخ ها
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
ظاهر و باطن همه اش منفي!!!!
shabnam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
شما فکر کن منفیه............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
20:07 - 1391/05/03
منم خیلی خانوم حاتمی رو دوست دارم از اون تیپ بازیگرایی نیس که بخواد با 30 کیلو مواد آرایشی بیاد جلو دوربین یا هر روز 30 ساعت ( البته شبانه روز 24 ساعته ) مشغول برنزه کردن پوستش باشه ( مثل خانوم سحر قریشی ) ولی بازیگری که خیلی واقعی بازی میکنه و تو اکثر فیلمایی که بوده فیلمهای متفاوتی رقم خوردن
باور کنید من همجنس با اون نیستم و یه فرد مذکر هستم ولی خانوم لیلا حاتمی نمونه کامل یه بازیگر باوقاره
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
فقط حيف كه وقارش غربي نه ايراني.
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
b zahmat dige saket Reza jan!!!
vandy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
reza nazr kardi bara hame nazar bedi?
shabnam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
راس میگن دیگه شورشو در اوردی.........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:32 - 1391/05/04
واقعا كه خانم به اين خوبي همون لياقتتون گلشيفته و معتمد آرياست
پاسخ ها
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
خانم حاتمی واقعا با وقار و خانمومه ولی دلیل نمیشه شما به خانم معتمد اریا که بسیار هنرپیشه خوب و مقتدری و با تجریه هستند توهین کنبد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14:52 - 1391/05/04
واقعا متاسفم که فقط پاسخهایی که خودتون دوست دارید و پخش میکنید و از کوچکترین انتفادها هم نمیگذرید و چاپ نمیکنید باید چنین مجله های اینترنتی رو تبلیغ کرد و عضوشون شد.
-
08:17 - 1391/05/05
واقعا ممنونم که پیغام دیروز من کلا گذاشته نشد.......... دفتر مجله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
11:37 - 1391/05/05
بايد ديد منظور از وقار چيست اگر وقار يعني انسان افتاده ومتين در رفتار انساني در واقع به نوعي روابط اجتمايي فرد منظور است شايد درست باشد اما وقار در فرهنگ ديني براي زن مسلمان كسي است كه حفظ شونات اسلامي رابنمايد كه اينچنين مشاهده نمي شود.ما براي سركار خانم ليلا حاتمي ارزوي توفيق وسر بلندي دارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:26 - 1391/05/05
تو كارو زندگي نداري كه همش منتظري يكي چيزي بگه تو هم زود بپري نظر خودتو هي تكرار و تحميل كني ؟؟!!!!!!!!
نظر خودتو دادي بچه ديگه بشين سر جات و واسه تمام دوستات و نظراتشون ارزش قائل باش.
پاسخ ها
Sadaf
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
aaaaaalllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bbbbbbbbbbuuuuuuuuuuudddddddddddd hiva jjjooooonnnnnaaaaammmm!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14:18 - 1391/05/07
اولا حجاب به همين صورتي كه ما ميشناسيم در قرآن امر شده(براي اهل قران)دوما اين حرفاي لوس مدرن كه حجاب بايد توي دل ادم باشه و اينها از نظر شرعي بدعت گفته ميشه و توجيهات شيطونه و گرنه زني كه بتونه بدنش رو به نامحرم نشون بده يعني حياشو كنار گذاشته. و انسان بي حيا فاسد ميشه.
جالبه بدونيد اخيرا در مدارس انگليس پوشيدن دامن كوتاه ممنوع شده و اين يعني رسيدن به حجاب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
سالها دل طلب جام جم از ما ميكرد وانچه خود داشت ز بيگانه تمنا ميكرد
ولي ما مسلمونا تازه داريم ميرسيم به بي حجابي از بس فاقد اعتماد بنفسيم
پاسخ ها
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
داداش با نظرت کلی حال کردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
08:44 - 1391/05/08
باید به بچه های وطن نان داد.یکی میگفت :میخواستم وامم را خرج کارخانه ام کنم باهاش ماشین مدل بالا خریدم و دکور دفترم را عوض کردم تا مشتری جذب کند.اینا قوانین بازار کاره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:11 - 1391/05/08
به تنها چیزی که فکر میکنم اینه که در شرایطی که مردم ما نان شب ندارند و در شرایطی که مردم ما و دنیا برای گذران زندگی دو شیفته کار میکنند شما چه طوری این قدر وقت ازاد دارید (انها که مرتب پیام میفرستید)
پاسخ ها
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
حتما به این نتیجه رسیدی خودتم نیاز به محیط آروم وبی ریا داری
دوست جون همه ما شاغلیم یا دانشجو
پس کسی بی هدف و بی برنامه نیست
خودم به شخصه چیزهایی تو این جمع دوستانه بدست آوردم که برام آرامش
درست تو زمانی که خودت هم ازش به ناراضی بودن دم زدی
احتیاج به یک محفل بی ریا مارو به اینجا کشونده والان باهم دوستیم.
شاید تو همونی که تو اداره با من راحت نیستی
اما الان نظرمو می خونی و تجربیاتتو راحتتر و صمیمانه تر و مهم تر، بی انتظار در اختیارم می ذاری
دنیای ما شده کار
اما فراموش نکردیم که ماشین نیستیم.
پاینده باشی...
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
پاسخ خوبی به این دوستمون دادی که یه سره داره برای همه کامنت میزاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:20 - 1391/05/09
بعضی از شما نشسته ایید چرت و پرت میگید اگر میبینید یکنفر هم پیشرفت میکنه میخواهید لهش کنید
انشالله به کوری چشم اونهایی که نمیتوانند ببینند بازیگران خوب ما یکی پس از دیگری موفق میشوند
پاسخ ها
متفکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
و حتما سریعتر راه لس آنجلس و بی بندوباری را پیذا می کنند. دعوت نامه ها یکی پس از دیگری
shirin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
متفکربه نظرم تو همون رضا هستی از بس که گفتیم بس کن و حرف نزن اسمتو عوض کردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:38 - 1391/05/09
اسکار +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:02 - 1391/05/11
لعنت به کسانی که عشوه و برهنگی رو هنر میدونند.
پاسخ ها
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
خودتی
خودت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
لغنت به اونایی که فکر میکنن که نظرشون از همه مهم تره و هر که مثل اونا فکر نمی کنه باید طرد بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
15:21 - 1391/05/11
کاش ما یاد میگرفتیم و اجازه میدادیم عقاید و افکار مختلف تو یه جامعه رشد کنه و جاری باشه . من شخصاً برای خانم لیلا حاتمی احترام قائلم و یه پیشنهاد هم برای رضا دارم :
حتماً به یه روانکاو مراجعه کن مطمئن باش کمکت میکنه که از زندانت آزاد بشی .
پاسخ ها
محیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
سلام محمد جان شما که عقاید آقارضارو با این دید میبینی باید خودتو به روانکاو معرفی کنی. چون کسی که دین براش انقدر پیش پا افتادس قطعا از زندگی هیچی نمیفهمه و زندان رو شما با عقایدت برای خودت ساختی نه امثال آقا رضا که قلبشون برای دینشون میتپه.
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
اوا نههههههه دين چي چيه پيف پيف اين دنيا رو عشق است بعد از مرگ هم يا خاك ميشيم يا با همين بي خداها و بي بند و بارها و غربي ها ميريم جهنم محشور ميشيم هيچ طرفش ضرر نيست!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از رسول الله هم كه خجالت نميكشيم.
در عوض تو اين دنيا بهمون ميگن با كلاس و با فرهنگ.
من موندم ايران ايران گفتنتون و كوروش پرستي تون رو باور كنم يا از سر تا پا غربي بودنتون رو حتي توي دل و روده تونم خوراك غربيه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
20:56 - 1391/05/11
اخه اين فيلم جاي حرف داره من نمي دونم به چي اين فيلم اين همه جايزه دادن
پاسخ ها
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
من يه منفي اشتباهي دادم.ببخشيد. يه مثبت اضافه كنيد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:03 - 1391/05/13
تمام افرادي كه اينجا نظر مخالف ميدن كه اين خانم حجابش را رعايت نكرده و ابروي ايران رو برده ميخوام بگم واي به حال اون ملتي كه ارزشش به وسيله پوشش ادم ها تعيين مي شود.به نظر شما ابروي ايران به وسيله ادم هايي كه مواد مخدر حمل مي كنند و راه به راه تو فرودگاه ها دستگير ميشوند و بعد كشور هايي مثل عربستان و مالزي و ... ان ها را اعدام مي كنند از بين نمي رود؟ و يا توهيني كه به ايراني ها و ورزشكار هاي ايرانيتو خارج ميشود همه به خاطر حجاب اين بانوي با شخصيت هست؟ فكر كنم ما ايراني ها تنها كملتي هستيم كه از پيروزي خوشحال نمي شويم پس وقتش هست كه ما اين چشم بند را برداريم و مثل هر جامه دموكرات ديگه اي بزاريم مردم ازاد زندگي و فكر كنند با سپاس
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
سلام دوست عزیز
الان دو ماهه که ما داریم رو این موضوع بحث می کنیم که اینطور رفتارها داره به نام ایران اسلامی عزیز ضربه می زنه، ولی باز شما برگشتی خانه اول.
یعنی این همه بحث و نظر باد هوا بود؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
04:56 - 1391/05/14
سلام به همه دوستان.
من به شخصه ليلا حاتمي رو دوستش دارم ولي مدل لباس پوشيدنش رو در حد يك بانوي باوقارايراني نميدونم،يعني به عنوان نماينده ايران ميتونه بهتر لباس بپوشه.با حرفاي محيا جون هم موافقم.

متاسفانه فيلمي كه اسلام و دينداري رو بكوبه به جشنواره هاي خارج از كشور راه پيدا ميكنه!
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
سلام دوست عزیز
الهههههههههههههههی چه عجب یکی پیدا شد حرف دل ما رو بزنه.
من تمام حرفم همین بود، حالا که نماینده ایرانه لباس بهتری در شان ایران اسلامی بپوشه، فقط نمی دونم چرا این موضوع این قدر کش پیدا کرد. (ممنون)
بانو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
نمردیم و فهمیدیم «به رنگ خدا»/«رقص خاک»/«بچه های آسمان» و .... همه فیلم های ضد اسلام بودن که در معتبرترین جشنواره های فیلم مقام کسب کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
11:18 - 1391/05/15
بابا اين خبر پوسيد ديگه !!!!من 14 تير يه كامنت گذاشتم!!!!! يعني يك ماه پيش!!!نكنه تا قيامت مي خوايد بذاريدش!!!!!والا زشته!!اينقد ارزش نداره كه يك ماه بمونه....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:31 - 1391/05/16
رضا جان تو که معتقدی این خانم باید لباس در شان ایران بپوشه پس منهم عقیده دارم اون خانم که با چادر رفت المپیک آبروی ما رو برد . و باید لباسی میپوشید که حداقل باقی ورزشکاران ایران میپوشیدن . پس به من و شما ربطی نداره . هرکی هرجور دوست داره باید باشه و سعی کنید کمی میدان دید خودتون رو گسترش بدین . الان سال 2012 است نه 1300 سال پیش. به عوض اینکه از تسلطش به زبانهای رایج دنیا لذت ببریم و بازی خوبش وجوایزی که برده رو ببینیم گیر دادیم به حجابش . براتون متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:03 - 1391/05/16
طرز فکر خیلی از افرادی که همه مسائلو به هم ربط میدن وخودشونو در مسند قاضی میبینن از نظر من و فکر میکنم هر آدم منطقی اشتباهست .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
18:33 - 1391/05/17
هر کسی که موفقه تو کشور ما منتقد و ایرادگیر زیادی پیدا میکنه.
پاسخ ها
راحله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
اسمتو غلط نوشتی ........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21:30 - 1391/05/17
هم لباسش خوبه.هم حجابش خوبه. اصلا ما مگه چه کاره ایم که بگیم حجابش اسلامیه یا ضد اسلامیه.همینکه هنوز حجابو از سرش بر نداشته نشون میده که اعتقادش چیه.خیلی هم ظاهرش با وقارو با کلاسه.اصلا نمیتونین جز لباسش از چیز دیگه ای حرف بزنین؟
مگه مانکنه که در باره ی لباسش نظر میدین؟
شما ها افتخار یه آدمو تو ظاهرش میبینین؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:29 - 1391/05/18
چراااااااااااااااااااا پیغام منو نمی زاری مجله؟؟؟؟؟ دیگه داری میری رو اعصابم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:49 - 1391/05/18
با سلام خدمت گندم
ما که به دنبال عمل به دستورات قرآن هستیم شدیم عقب مانده و شما که اراجیف شبکه های ماهواره ای و دشمنان اسلام را ترویج می کنید شدید به روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قرآن و دستوراتش مربوط به تمام زمانها است و خواهد بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
14:52 - 1391/05/18
بدبختی ما اینه که جای اینکه اصلو بچسبیم همیشه تو فرعیات سیر میکنیم
بابا لیلا حاتمی واسه ایران افتخار آفرین شده همین و بس چیکار به حریم شخصیش دارین؟
به همتون تبریک میگم
به امید موفثیت های بعدیش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
00:14 - 1391/05/20
خوشم میاد با اینکه خودتون کشتید با این حال طرفدار های ایشون هر لحظه بیشتر میشن اینو مثبت ها نشون میده لیلا دوست داریم
پاسخ ها
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
خود کشی و خود فروشی را کسانی می کنند که برای تریج بی حیایی و رسوایی حاضرند خود وناموسشان را در انظار و بدون عفت و حفظ حریم نشان بدهند.
شما که برای به چشم آمدن حاضرید عریان شوید و کمبودها را به رخ بکشید
سزاوار شماست که بیش از این مضحکه دست برنامه ریزان حقیقی خود شوید.
حتی در غرب هم اینچنین فسادو فحشا به چشم نمی خورد چون بین حرمت و بی خردی که خودشان به آن نام شیطان پرستی دادند فرقی حس می کنند ، در صورتیکه در وطن ما به آن نام آزادی می دهند!!!!!
واااای بر شما که خود را بازیچه هوی و هوس خود کردید. خیلی دوست دارم ببینم به فرزندان خودتان چطور آموزش می دهید که زندگی کنند.
امیدوارم آنها آینده بهتری برای مملکت رقم بزند.
به شما که امیدی نیست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:16 - 1391/05/23
سلام بهار
ایول(+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++)
لطفا ناشناس ها بعد خوندن نظر این دوست عزیز نظر ندهند.
پاسخ ها
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
متشکرم آقا رضا
همه جا حمایتم کردی
ازت ممنونم
اینکه نمی تونم حرفم رو واضح تر بگم از این همه زبونی خودم ، به موسی دورود می فرستم
که این لحظاتو تجربه کرده
چرا که مردم بیدارن
فقط چشمانشون رو بستن
این بیدار کردن ناممکنه برادرم متاسفانه ناممکن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:24 - 1391/05/23
درود بر هنرمند زیبا صورت و زیبا سیرت ایرانی واقعا فرهنگ شخصیت و سواد و دانش ایشان ذر مقام یک بازیگر در زمانه ای که هنر تنها در زیبایی ظاهری ستاره ها خلاصه میشه ستودنی و باعث افتخار ماست ایشان نه تنها یک هنرمند با هویت و اعتبار هستند بلکه در مقام همسر و مادر هم تمام عیارند..سرفراز باشی که هنرایران از تو زنده میماند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
11:37 - 1391/05/24
بهار جانم می گم تو برو کاندید شو خیلی خوب شعاری حرف می زنیا.
یکم خودتو از این لاکی که ساختی بکش بیرون.خودت باش و راحت حرف بزن.اونجوری حتی انتقاد هم بهتر به دل می شینه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
07:42 - 1391/05/25
بهار خانم مثل اینکه اصلاً متوجه نشدی موضوع چیه!!! مطمئنم یک متنی را از جایی پیدا کردی و تمام و کمال از روش نوشتی بدون آنکه متوجه بشی هیچ ربطی به اصل موضوع نداره!!!!!!!!!
پاسخ ها
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
به موضوع دوستمون که زیرش نظر گذاشتم ربط داره، آقا بابک
در ضمن خودم نوشتم مثه دوکتاب و شعرای دیگه...
من نگران خودمونم
من دونم شما به عنوان پدر
دقت کن
به عنوان پدر هرگز این نوع رویه و بی ندوباری رو برای بچه هات نمی پسندی.
هرگز هر شبکه ماهواره ای و هر فیلمی رو براش آزاد نمیذاری
نگو میذارم خودش تشخیص بده
نگو که نگرانش نیستی
نگرانی تو چشم پدرو مادر خودت بارها دیدی
منم مادر نیستم اما از حالا نگران نسل بعدم اگر ما پدر و مادراشونیم با این ذهنیت...
خدا به دادمون برسه که اون طفل معصومارو باید چطور و به چه زبونی آموزش بدیم؟!
براشون چی تعریف کنیم.
چطور از
از شرافتمون بگیم؟
چطور از پاک دامنی دوره جوانی براشون حرف بزنیم؟
چه خاطره ای از یوسف بودن و چشم از زلیخا بستن داریم؟
آزادی حق ماست
نه به
تاراج رفتن، عفت و شرافت و ناموسمون.
آقا بابک شما پدر مناسبی برای سرپرستی از یک خانواده هستید؟ هستید..یک ایرانی هستید.
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
بهار خانم من هنوز پدر نشدم ولی قطعاً برای تربیت فرزندانم روشی را در پیش میگیرم که خودشون بتوانند با عقل و بینش و استدلال بهترین راه ممکن را انتخاب کنند و من سعی میکنم نقش راهنما و مشاور را داشته باشم نه یک دیکتاتور و سعی میکنم چیزی رو بهشون تلقین نکنم مشکل اصلی اینجاست که تفسیر شما از بی بندوباری غلط و نوع پوشش خانم حاتمی را مقایسه می کنید با شبکه های مستهجن ماهواره ایی و باز هم تاکید می کنم که شما اصل موضوع را فراموش کردید و تمام مطالب را با هم قاطی کردید و در واقع دارید مغلطه می کنید. من میگم کسب جایزه سینمایی توسط ایشان و در یک فستیوال مهم و با ارزش سینمایی که اصلاً هم سیاسی نیست و توسط سیاستمداران مدیریت نمیشه باعث افتخار است ( علیرغم نظر بعضی از دوستان که همه چیز را سیاسی می بینند )، و نوع پوشش و حجابشون هم علیرغم اینکه یک مسئله شخصی است و به من هم ارتباطی نداره، بسیار زیبا و مناسبه، همین و بس دیگه اینقدر صغرا کبرا چیدن نداره!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:00 - 1391/05/25
كيه گفته اين خانم باوقار و وبايد ستايش بشه ببينم آقا امام زمان (عج)هم ايشان را بعنوان يك زن مسلمان ستايش مي كند ؟
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
با سلام
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++خدا رو شکر چند نفر هم نظر پیدا شد. اینقدر نیومدید نظر بدید که کلا نا امید شدیم.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
22:15 - 1391/05/25
اصلا دعوا نکنید ایا می دونید مشکل ما ایرونی ها چیه؟ انتقاد پذیر نیستیم فیلم جدایی نادر از سیمین یه سری واقعات رو می گه و ما ناراحت می شویم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:40 - 1391/05/26
خیلی جیگر میخواد که به این راحتی میتونید مردم را نقد کنید خدا به دادتان برسد
پاسخ ها
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
کدوم مردم؟ کی به خودش چنین حقی می ده؟
اینجا بحث درست یا قلط بودن اعتقاداته..
اگر تشویقی هست چرا از فیلم ذلشکسته نشه؟
چون داره بهمون یاداوری می کنه شرافت وخانواده مداری یعنی چی؟
مطمئنن این فیلم از دید کن و خیلی جشنوراه های دیگه پنهان نبود اما خانواده مدار بود.
باب میلشون نبود
این یک مثال بود
چرا جدایی نادر...باید با اون درگیریو گریز از مملکت و جدایی از مرد خانواده دوست برای رسیدن به آزادی وخیلی موارد دیگه تو فیلم تشویق شه اما...
تو این فیلم دوروغ نفرت آمیز بود.مطمئنن این مثبت ترین قسمت قصه بود.
دیگه از قسمت سئوالات شریعی فیلم که بگذریم... چراکه با یک حقه زشت وبا نوشتن اون قسمت از فیلم نامه، حقیرانه ترین رفتار"نقش شهاب حسینی" و کوته بین ترین افراد جامعه رو ندارها نشون بده.در حالیکه بیشتر مردم ما متشکل از این قشری یعنی شرافتمندترین افراد تو رده متوسط جامعه هستند. وبعضا زیر خط فقر.
اما همیشه پوشیده ترین و مظلومترین و ساده ترین افراد در فیلم ها معرفی می شوند.
اگر انسانیت اینطور خط می خورد.... که نمی خورد، که هستند افرادی بیدار و آگاه...
دیگر حرفی نیست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
13:56 - 1391/05/26
خانم حاتمي واقعاً‌سنگين و باوقار هستند.افراد تنگ نظر فكر ميكنن ايشان غرب زده هستند.در فيلم جدايي نادر از سيمين هم حرف اصلي خانواده و اعتقاد و ضايع نشدن حق كسي بودوعالي بود.
پاسخ ها
بدون نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
خانواده= طلاق
تو بلاد شما اینطور معنا می ده؟؟!!!!!!
متاسفم
یک مشت بچه نشستن تو مکتب عرفان نظر حکیمانه می دن!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:51 - 1391/05/26
یه فیلم ساختن من میگم اصلا توپ....عالی....بهترین فیلم سینمای ایران...اصلا روی هامون و مادر و هزار دستان رو هم کم کرده.. . اصلا دست آژانس شیشه ای رو از پشت بسته.....اصلا کیمیایی و مهرجویی رو هم گذاشته تو جیبش....

اما آخرش که چی؟؟؟

*احشه های غربی ازش تقدیر کردن و بهش اسکار دادن!!!
یعنی این با این همه چیزی که این بالا نوشته که آی جایزه گرفته ،مهندسه ، به زبان آلمانی حرف میزنه به گرد پای مادر شهید نمی رسه!!!
http://mtg-98.persiangig.com/lmivckgdhmimkxj0aqf.jpg
اصلا شرمم میاد این خانم محترم رو با مادر شهدا مقایسه کنم!!!
شهدا منو ببخشن/
اللهم عجل لولیک الفرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
18:18 - 1391/05/27
اخلاق مهمتر است ب ظواهر توجه نکن عزیزم.
پاسخ ها
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
افرین...........این شد......
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
یعنی شما تو مهمونی که می ری هر لباسی رو به تن می کنی و مثل اونو تو محل کارت هم...
و بعد خودت رو آدم بااخلاق نشون می دی یا اصلا ذاتا با اخلاقی و منتظری دیگران تو برخورد اول نظری درباره ت ندن!!!!
1 استوپ نشون می دی؟ می شینی باهاشون حرف می زنی تا خودتو ثابت کنی؟ چه کاریه فدات شم.ظاهروباتنتو یکی کن تا مجبور نشی خودتو به اثبات خوبیت برسونی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
04:59 - 1391/05/28
نیازی نیست کسی رو با کسه دیگه ای مقایسه کنی نیاز نیست بگی مادر شهید مطمئن باش اگه مادر شهید هم بازیگر میشد و میرفت کشور دیگه هم همین حرف رو میزدی الان به جای اینکه بیاید از کسی که توی کشورتون بزرگ شده تلاش کرده بازیگر شده و الان بهترین جایزه هارو میبره تقدیر کنین و افتخار همش دارین با نظرای رنگیتون بهش بد میگید مهم نیست کجا برنده شده مهم اینه که الان برنده شده و اگر کسی حسادت نکنه و به قضیه سطحی نگاه نکنه حتما حررف منو تایید میکنه .. من فهمیدم اصلا نمیشه کسی رو باکس دیگه ای مقایسه کرد اما شماهارو نمیدونم و به این باوردارم کسی که به چیزی دست پیدا میکنه فقط خودش طعم شیرینشو میچشه سطحی نگری باعث میشه فقط پوشش این خانم رو ببینید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
22:31 - 1391/05/28
ولی بااین همه حرف دمه لیلا خانوم گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
05:59 - 1391/05/29
تا بوده همین بوده ما ایرانی ها چشم دیدن موفقیت همدیگر رو نداریم و برای تحقیر کردن هم از همه ابزاری استفاده میکنیم حتی ما دشمنی کردن هم یاد نگرفتیم .هزاران ساله ما چوب بی سوادی و بی فرهنگی خودمون رو میخوریم.دوستان لطف کنند برای نظر دادن از شهدا و خانواده محترمشون مایه نذارن که البته اونها هم راضی نیستند.که صد البته اون روزهایی که شهدا برای این آب و خاک میجنگیدند همین دوستان وخانوادهاشون سوراخ موش رو 100هزا تومن میخریدند وحالا خودشون رو میچسبونن به شهدا .دورود به شرف شهدا وتبریک وتشکر از خانم حاتمی
CHINA
18:33 - 1391/05/30
بعدازهمه این حرفا چیزی از ارزشهای لیلا حاتمی کم نمیشه.کسی که دوسش داره به این راحتی تحت تأثیراین حرفاقرار نمیگیره .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:04 - 1391/05/31
با سلام
تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتووووووووووججججججههه دوستان عزیزی که نظر دادید بحث ظاهر این خانم در مجامع بین المللی بود. لطفا دوستانی که می خواهند برای فیلم هایی که بازی کرده نظر بدهند نقد های موجود در اینترنت را بخونند نخسوزن نقد فیلم جدایی نادر از سیمین بعد نظر بدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:05 - 1391/05/31
سلام به همه خواهران وبرادران ایران زمین هر چی میخواهید از هم انتقاد کنید ولی خواهش میکنم ازشهدا مایه نگذاریدکه حرف خود را اثبات کنید حرمت انها را لا اقل نگه دارید.بهار جان کمی ارام تر وبا وقار باش.متانت یک بانوی ایرانی در کلامش و نگاهش هم هست نه فقط در لباسش اینو یادت نره بانوی ایران زمین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:00 - 1391/06/01
یکی بره واسه اینا باوقار رو تعریف کنه !!!!

آخه کجای لیلا حاتمی باوقاره !
پاسخ ها
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
شما تعریف کن
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
بابک نمی خوای دست برداری؟
خیلی بی ادبی.ما که نظر دادیم و از حجاب صحبت کردیم به خودمون اجازه ندادیم به مخالفا و نظراشون بدبگیم.تو ودوستای مثلا روشن فکرت با دادن نظرای بی سوادانتون که معلومه چه دردی رو دارید تو زندگی شخصیتون تحمل می کنیدو اون عقده ها الان اینجوری سر باز کرده به راحتی به هر نظری توهین می کنید.
ما اینجا نظر نمی ذاریم که بعد به هم بخندیم اخوی.دیدگاه خودتو که می گی یا قبول داریم واز نظرت استفاده می کنیم یا مخالیم ونظر خودمونو میدیم. با این حرفام فقط خواستم بهت بگم رد کردن بی ادبانه نظرات دیگران چقدر تو و دوستانت رو منفور نشون می ده. هرکی هستی باهر عقیده ی مزخرف باش. سعی کن آدمیتت زیرسئوال نره بزرگ مرد.
من= بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
با اسم من اومدم تا آقا بابک نظر رو کامل بخونه
نه اسم بهار که به چشمم خورد فقط جبهه بگیره!
الان هم اسمم رو می ذارم
یا حرفم تاثیر داشت یا نداشت
اما
من
بهارم
آقا بابک
و من کامنت پایین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
00:32 - 1391/06/02
اقا یا خانم ناشناسی که تو همه سایتها میای ونظرات ضد اخلاقی میدی مراقب حرف زدنت باش خیلی موزمار و در عین حال ترسو تشریف دارید کمی قبل از نظر دادن به فکر اون دنیات باش فقط کمی
پاسخ ها
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
+++++++++++++++++++++++
جانا سخن زبان ما می گویی
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
سلام
ایول با مرام++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:05 - 1391/06/04
بازی ایشون خیلی خوبه درست.اما ایشون الگوی یک زن ایرانی هستن نه یک مدل خارجی!! البته بازم دمشون گرم که مثل بعضیا جو زده نشدن کلا حجاب رو بزارن کنار البته به غیرت شوهرش هم بر میگرده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:22 - 1391/06/04
از نظر استعداد و مهارت مشکلی ندارن. امامن نمیدونم این چه جور حجابیه! یه روسری نازک میندازن رو سرشون تا کسی گیر نده اما میخوان ثابت کنن که ما باحجاب نیستیما اگر با حجاب مشکل داری و عاشق بی قید و بندی هستی، برو یکی از همون کشورایی که گلشیفته فراهانی رفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:00 - 1391/06/05
حالم به هم خورد دیگه نظر نمیدم فکر کنم همتون زیر 18 سالید نه
پاسخ ها
s
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
دعوت نامه برات نفرستادن که انصراف رسمی اعلام می کنی!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:55 - 1391/06/05
http://khabarfarsi.com/ext/3252353
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
سلام
ققققققققققااااااااااااااااااااااابببببببببببببببلللللللللل
******************************
اونهایی که دنبال مدرک بودند برن بخونننننننننننن. (ممنون فرهاد)
بهار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
زنده باد
آقا رضا یادته اون بالا گفتم اینا بازیچه ان
با مدرک عقل و درکم می گم
داداش فرهاد زبان شیوا شدن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:42 - 1391/06/05
یه جوری نوشته بانوی باوقار پیش خودم فک کردم چقدباوقاره شما واقعا این خانوم روشایسته ستایش می دونین این آخربی حجابیه واسه یه شخصیت سینمایی من هیچگونه وقار عفت حیا وحجابی نمیبینم من بادیدن این تصاویر شرم کردم فکر می کنم وقتی ما مردم مسلمان و معتقد به قرآن به چنین فضاحتی بگیم وقار وستایشش کنیم ظهور امام زمان(عج) بایدنزدیک بشه.
پاسخ ها
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
جدا این دو نفری که منفی دادین حالتون خوبه؟
براتون متاسقم!
کجایی
آقا رضا اینارو بی جواب نذار فکر نکنن چه خبره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:12 - 1391/06/05
من بانظرای آقارضا موافقم هم چنین کسانی که باهاش موافقن دمتون گرم شماهم خیلی گلین...ستایش وتعریف که اصلاحرفشو نزنین تازه باعث شرمندگی ایرانه با این ظاهر زشت وافتضاح.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:29 - 1391/06/11
لباس این خانم نه تنها معرف لباس یک زن ایرانی نیست بلکه معرف و نماد یک زن یهودی است مخصوصا لباس سفید و دامن مشکی
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
با سلام دوست عزیز
ممنون به خاطر نظرتان.شما یه لطفی بکنید بگید ما همین حرف رو چطوری به بقیه بگیم. الان دو ماهه هرچی میگیم لباس پوشیدن این خانم اشتباه بوده هر کسی یه چیزی میگه. شما بگید شاید حرف خانم ها رو بهتر بخرند؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
01:32 - 1391/06/12
چرا ما نقاط قوت ایشونو نمیبینیم؟
درسته چندتار موش پیداست و اگه یکم روسریشو جلو میکشید بهتر بود. اما ایشون یه بازیگر به تمتم معنا یا بهتر بگیم یک عاشقه که خودشو فدای نقشش میکنه تا جایی که شهرت جهانی میگیره و نام ایران رو به گوش همه میرسونه. اونم تو زمانی که امریکا توی بوق و کرنا کرده که دمکراسی در ایران نیست و زنها در ایران حق هیچی ندارن. دوست من اگه ایشون یه مرد بود بازم میگفتین بده؟
مطمعنا نه. باید به ایشون افتخار کنیم هرچند بر خلاف میل باطنی ما باشه . چون از خودمونه از جنس ایرونیو یه بچه مسلمون. توروخدا بجای تعصب بیجا بیایم با غیرت باشیم.
آره ایشون هرچه باشه از همین دیاره
پاسخ ها
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
سلام دوست عزیز
تمام این حرفها درست اما به چی قیمتی؟
به قیمت زیر پا گذاشتن ارزشها و اصول اصلی انقلاب اسلامی؟
---
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
چرا فکر می کنی حجاب این خانم مورد بحث؟؟!!
چرا اینطور فکر می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا این خانم با پوشش عجنبی و برای تبلیغ اون حزب اجیر شده. حتی لائیک ترین آدم تو ایران یهود رو قبول نداره.
اصلا این هیچ. همونطور که گفتن این جایزه مصلحتی بود تا فلان بازیگر از ایران بازم عروسک خیمه شب بازی اونا بشه که خوب از پس نقشش براومده!! چرای یک بازیگر دیگه تو نقش دیگه از این جایزه محروم شد؟ یعنی فیلم واقعا جای اینهمه تشویق داشت؟؟ یا این خانم انقدر توانمند از پس نقشش براومد که مستحق چنین جایزه ای باشه؟؟ پس زتا جونز و لوپز و بقیه باید برن بمیرن اگر این تونسته به حق این جایزه رو بگیره!!!
حالا شما بشینید به جک شدن خودمون بخندید. دست بزنید و هورا بکشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:47 - 1391/06/13
سلام
خوشم مياد اين خانواده نون رو به نرخ روز ميخوره فكر كنم شما مادر اين خانم محترمه نميشناسيد
مادر ايشون خانم زري خوشكام كه به بعد از انقلاب اسمشو گذاشته زهرا حاتمي
خوبه كه بريد فيلمهاي مادر ايشون ببينيد بعد بيايد نظربديد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
22:26 - 1391/06/13
مگر حالا تو خود ایران بازیگرا همه موهاشون توهه که او اینکارو بکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:27 - 1391/06/14
dustane man , shoma ro khoda be fekre eslam va az dast raftane aberuye eslam dar hamsayegitun bashid , in ke ishan che eftekhari daran ya nadaran be mano shoma chi mirese, befekre nun bashid ke kharboze abe.!
پاسخ ها
+
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
+++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++
...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:59 - 1391/06/14
درسته که این خانم افتخار آفرینه اما به خاطر بی حجابیش باید سرزنش وبازخواست بشه اینکه ایشون چه کارایی کرده دلیل نیست که حجابشوکنار بذاره این دو بحث کاملا از هم جداهستن تازه عذرشمابرای ایشون بدتر از گناهه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21:50 - 1391/06/15
اگه حجابشون رو رعایت میکردن خیلی خیلی بهتر میشد و به دل ما بیشتر میشست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
11:39 - 1391/06/16
http://yaar12.blogfa.com/post/29
لیلا حاتمی در پوشش یک زن صهیونیست

اینو بخونید بعد واسش قربون صدقه برید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:07 - 1391/06/20
مگه قراره به دل من و شما خوش بیاد! ما مگه چیکارشیم.خدا پدرشو بیامرزه شوهرش رو هم براش نگه داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
00:13 - 1391/06/24
کجای پوشش این خانم طبق این آیاته؟

﴿وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ۖ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ﴾(سورهٔ نور-آیهٔ ۳۱)
و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را (از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش (فرو) اندازند و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان (همکیش) خود یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که (از زن) بی‏نیازند یا کودکانی که بر عورتهای زنان وقوف حاصل نکرده‏اند آشکار نکنند و پاهای خود را (به گونه‏ای به زمین) نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‏دارند معلوم گردد ای مؤمنان همگی (از مرد و زن) به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید.
[ویرایش]
﴿وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَىٰ ۖ وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ ۚ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا﴾(سورهٔ احزاب-آیهٔ ۳۳)
و در خانه‏هایتان قرار گیرید و مانند روزگار جاهلیت قدیم زینتهای خود را آشکار مکنید و نماز برپا دارید و زکات بدهید و خدا و فرستاده‏اش را فرمان برید خدا فقط می‏خواهد آلودگی را از شما خاندان (پیامبر) بزداید و شما را پاک و پاکیزه گرداند.
يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ ۚ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا﴾(سورهٔ احزاب-آیهٔ ۵۹)
ای پیامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهای خود را بر خود فروتر گیرند این برای آنکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند (به احتیاط) نزدیکتر است و خدا آمرزنده مهربان است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21:44 - 1391/07/07
د آخه من چی بگم
جدا چرا به آیه قرآن منفی میدی؟
اصلا چطوری خودتو در این حد دیدی که به آیه قرآن منفی بدی؟
اصلا .......
اصلا دلم می خواد پیدات کنم بزنمت تا جایی ک می خوری!!!!
نه آخه من چکارت کنم چی بگم به توی بی ...!!!



خاک بر سرت....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
20:58 - 1391/07/09
کسی به آیه قرآن منفی نداده به اون جمله تو منفی داده که خواستی با گفتار خدا گارانتیش کنی! تو چه جوری تشخیص دادی که پوشش این بازیگر دوست داشتنی با گفته های خدا مطابقت داره یا نه!!!
پاسخ ها
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
د نه د....متاسفم...براجفتتون
كجاش مطابقت داره!!!!؟؟؟؟؟؟تو بگو
عكسا كه كاملا واضح هستن آيات هم صريحا پوشش مناسب رو گفته.
قضاوت با خودت وجدانت هم قاضي روزبه!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
16:34 - 1391/07/15
این رو هم بگم که من بهت منفی ندادم تنها خواستم دلیل احتمالی منفی گرفتنتو بدونی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
00:14 - 1391/07/26
دوست عزیز من که مفسر قران نیستم.اگر هم بودم قطعی در این مورد نظر نمیدادم چون تفسیر همان جور که از نامش پیداست برداشت بررسی شده بزرگان است که به واقعیت نزدیک تر است.بهتره نیمه پر رو هم ببینیم.
هر کسی از ظن خود شد یار من
پاسخ ها
فرهاد
UNITED STATES
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
عزیز من اصلا تفسیر لازم نداره عین متن ترجمه شده، یک بار دیگه بشین بخون ترجمه شو....
واضح تر از این اصلا وجود نداره!!!!

از روز روشن تره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
11:03 - 1391/08/17
میخواهید زنان را مانند زمان جاهلیت در خانه حبس کنید نه اقا دیگه اون زمان که امثال شما تو سر زنا میزنید و زنا ن حق حضور در جامعه تحصیل وووو را نداشتند گذشته
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج