خودروهای ارزان در ایران خودرو
۲۹۶۱۰۶
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
۱۵۷۴۴ 
مدیرعامل ایران خودرو طی روزهای گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرده بود که خودروهای جدیدی که با مشارکت شریک خارجی تولید و وارد بازار ایران خواهند شد همگی بالای 60 میلیون تومان خواهند بود و تولید خودرو در کلاس سی (همرده پژو 405) با شریک خارجی برای خودروهای زیر 50 میلیون تومانی امکان پذیر نیست.
عصر ایران: مدیرعامل ایران خودرو طی روزهای گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرده بود که خودروهای جدیدی که با مشارکت شریک خارجی تولید و وارد بازار ایران خواهند شد همگی بالای 60 میلیون تومان خواهند بود و تولید خودرو در کلاس سی (همرده پژو 405) با شریک خارجی برای خودروهای زیر 50 میلیون تومانی امکان پذیر نیست.

در همین زمینه هاشم یکه زارع در پاسخ به این پرسش که چرا برای تولید خودروهای جدید با قیمت زیر 30 میلیون تومان برنامه ای تعریف نشده است و آیا این امکان وجود دارد تا خودرهایی در این رده قیمتی به بازار عرضه شود یا خیر گفت: امکان تولید خودرو های جدید در رده کلاس C(خودروهای مانند 405 ) با قیمت های زیر 30 میلیون تومان وجود ندارد ولی برنامه هایی داریم تا برای تولید خودرو در رنج زیر 30 میلیون تومان در رده کلاس A (خودروهای کوچک که معمولا در حمل و نقل شهری کار برد دارد) خودروهایی را تولید کنیم.

یکه زارع خاطر نشان کرد: ایران خودرو برای تولید خودروهایی در رده کلاس A (خودروهای کوچک) در تمامی رده های قیمتی برنامه دارد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در زمینه کیفیت خودروهای تولیدی هنوز انتقاد هایی وجود دارد این قول را به مردم می دهید تا این گلایه ها کاهش یافته و یا از بین برود گفت: هم اکنون کیفیت خودروها در ایران خودرو خیلی رشد کرده هرچند که هنوز مطلوب نیست ولی این قول را می دهیم که در سال آینده کیفیت خودروها ارتقاء چشمگیری داشته باشد.

در با توافقی که در جریان سفر رییس جمهور اسلامی ایران به فرانسه به امضا رسید، خودروساز فرانسوی "پژو سیتروئن" با قرارداد شراکتی به ارزش 400 میلیون یورو (436 میلیون دلار) با شرکت ایران خودرو، به ایران بازخواهد گشت.

اولین محصول پژو 2008 در اواخر سال آینده وارد بازار ایران خواهد شد. دو مدل پژو دیگر یعنی 301 و 208 نیز در سال های 1396 و 1397 وارد بازار ایران خواهند شد.

خودروی پژو 2008 (شاسی بلند) ظرف یک سال، 40 درصد در داخل ساخته می شود و تا سه سال آینده 70 درصد داخلی سازی خواهد شد.
برچسب ها:
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 4
در انتظار بررسی:0
France
13:09 - 1394/11/20
بله معلومه خودرو با قیمت بالا براشون خیلی با صرفه تره....اینا اصلا و هیچوقت به فکر مردم متوسط و فقیر نیستن فقط به فکر حیب خودشون هستن.....حمایت از تولید داخلی منظور پر کردن جیب ایناست حتما..!؟ نظرات هم طبق معمول درج نمیسه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
ما هیچوقت از دست خودروسازان خلاص نمیشیم برای بعد از تحریم هم برای این مردم بی دفاع خواب دیده اند
Iran, Islamic Republic of
18:35 - 1394/11/20
با توجه به حقوق افراد عادی اجتماع تقریبا خرید خودرو برایشان غیر ممکن می شود و شرکت های خودرو سازی مجبورند که یا کاهش تولید داشته باشند و یا کیفیت را انقدر بالا ببرند تا قابل رقابت با خودرو های سایر شرکت ها برای صادرات باشند که هردو اینها زیان بار است راه حل سوم که خودرو ساز ها بفکر ان هستند اینست که به بهانه تولید ملی و اشتغال زائی برای سر پا ماندن از دولت از محل پول نفت کمک هزینه دریافت و قیمت خودرو را برای صادرات خیلی پائین بیاورند کاری که الان مثلا در عراق می کنند یعنی از جیب ملت بخورند تا مثلا برای ملت خودرو سازی کنند و اشتغال !!! ایجاد نمایند بهر حال از این نمد کلاهی برای مردن عادی نیست و باید با خودرو دیر یا زود خداحافظی کنند
Iran, Islamic Republic of
23:15 - 1394/11/22
بسمه تعالی
وقتی انواع سلیقه های قارونهای زمان درمثلآصنعت خودروسازی لحاظ میشودوسطح زندگی بالامیروددیگردم زدن ازمردم فقیر املی وبیعرضه گی وانواع برچسبهای ناچسب متوجه حق مداران شده وزاویه پنهان زندگی اشرافی رخنمایی میکند.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج