تبلیغات اینترنتی از تلویزیون سبقت می گیرد
۵۸۷۸۶۸
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
۳۳۵۲
در سال ۲۰۱۹، ۴۱.۷% کل هزینه‌هایِ تبلیغات در سراسر جهان صرف تبلیغ در اینترنت می‌شود و از تبلیغ در تلویزیون پیشی می‌گیرد.
خبرگزاری صداوسیما: در سال ۲۰۱۹،  ۴۱.۷%  کل هزینه‌هایِ تبلیغات در سراسر جهان صرف تبلیغ در اینترنت می‌شود و از تبلیغ در تلویزیون پیشی می‌گیرد.
 
تبلیغات اینترنتی از تلویزیون سبقت می گیرد 
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج