نگاه توئیتری یک فعال رسانه‌ای به بِرند ظریف
۹۱۸۹۵۴
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
۶۰۹۲ 
یک فعال رسانه‌ای بعد از صحبت‌های ظریف در جمع فعالان فضای مجازی روایت متفاوتی از «برند ظریف» مطرح کرد.

خبرآنلاین: فرید مدرسی از فعالان رسانه‌ای بعد از جلسه ظریف با فعالان فضای مجازی در صفحه توئیترش روایتی از صحبت‌های وزیر امورخارجه را مطرح کرد و نوشت: عصرامروز #محمدجواد_ظریف گفت: "من نماینده یک جناح و دستگاه نیستم؛ حتی از #سازندگان_گاندو هم حمایت می‌کنم. مدافع برجام نیستم؛ مدافع جمهوری اسلامی ایرانم. برایم برند ایران مهم است؛ نه #برند_ظریف." او بر مسندی فراتر از کارگزار نشسته؛ حتی اگر پس از #انتخابات_۱۴۰۰ به خانه بازگردد.

نگاه توئیتری یک فعال رسانه‌ای به بِرند ظریف

برچسب ها:
انتشار یافته: 4
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
01:37 - 1398/07/24
آدم نفوذی برند نمی خواد، نوبل می خواد، همان طوری که ترامپ منتظر جایزه نوبل نیست.
Iran, Islamic Republic of
05:09 - 1398/07/24
درود و سلام بر دکتر ظریف بهترین وزیر خارجه
Iran, Islamic Republic of
10:50 - 1398/07/24
مگه کالای چینی و روسی هم برند داره؟
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج